Sign in to follow this  
Followers 0
KatrineA

Hytte/gård til fest med overnatning på sjælland

5 posts in this topic

Halløj og tillykke til alle jer andre :D 

Jeg er blevet en 'bride-to-be' og skal i gang med at finde et sted vi kan holde festen, og har siddet og brugt en god tid på google for at finde diverse spejderhytter mm. 

Vores drøm er at det skal være i en spejderhytte/gård hvor der er plads til at folk kan sove der (vi tror vi bliver omkring 80-90 gæster) på mandag skal vi ud og se på Gallebjergården, men ville hører om i andre har haft jeres fest et helt fantastisk sted :D 

Jeg har gennemgået alle hytter på Hyttelisten.dk og Hyttefortegnelsen.dk, men dem der er store nok udelejes ikke til private. Vi søger noget på sjælland, hvor henne på sjælland er ligemeget :D 

0

Annonce ♥

Kongelejren i Odsherred er da til 110 prs,  den er på hyttefortegnelsen,  og angivet til at udlejes til fest selvom de ikke vil have rusture. 

Du kunne også undersøge om Bisseruplejren har en spisesal der er stor nok selvom der ikke helt er sovepladser nok. 

0

Mit umiddelbare forslag ville være Kolonien Solborgen oppe ved Vig men festsalen er lige lille nok til så mange personer. Man kunne måske leje et festtelt men så løber det bare op. Jeg mener at kunne huske at salen i Bisseruplejren er lige lille nok men prøv endelig at undersøg det.

0

Det vil jeg gøre :) Tusinde tak for forslagende

0

Annonce ♥

On 10.7.2019 at 11:17 AM, KatrineA said:

Halløj og tillykke til alle jer andre :D 

Jeg er blevet en 'bride-to-be' og skal i gang med at finde et sted vi kan holde festen, og har siddet og brugt en god tid på google for at finde diverse spejderhytter mm. 

Vores drøm er at det skal være i en spejderhytte/gård hvor der er plads til at folk kan sove der (vi tror vi bliver omkring 80-90 gæster) på mandag skal vi ud og se på Gallebjergården, men ville hører om i andre har haft jeres fest et helt fantastisk sted :D 

Jeg har gennemgået alle hytter på Hyttelisten.dk og Hyttefortegnelsen.dk, men dem der er store nok udelejes ikke til private. Vi søger noget på sjælland, hvor henne på sjælland er ligemeget :D 

Vi holdt vores bryllup på Jungshoved Præstegaard - en nedlagt præstegård, som er lidt som et badehotel i dag.

Virkelig smukke og romantiske omgivelser og med de sødeste værter, som står for det meste.

Det var en overkommelig pris og vores gæster kunne enten sove på selve gården, eller hos lokale B&B i den lille landsby, som gården ligger i.

Det var virkelig fantastisk!

0