MissEngaged

Rustikt lokale eller lade

22 indlæg i dette emne

Er der nogen der kender til en lokation i Nordjylland hvor man selv kan stå for (næsten) det hele? Vi har kigget på Sebber kloster men 23000-26000 bare for det lokale vi ønsker (man skal leje hele gården for at få det) det er kun inkl. Stole... Det er lige pebret nok

Borde, service og alt andet skal vi selv sørge for. 

Det skal være i omegnen af Aalborg-Nibe-Aars-Farsø-løgstør osv.

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den slags lokaler hænger bare ikke på træerne i vores område (bor nær Farsø) 

Hvad med at kikke på spejderhytter? 

Synes i hvert fald lige du skal kikke på Over koen i Hvalpsund, men den kan godt knibe med at være ledig om sommeren. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er gået virkelig lowbudget og holder det hjemme se evt mine to tråde, den ene med en masse ret detaljetænkte ideer før det blev alvor "mest muligt for mindst muligt" og den jeg har startet efter der er sat en dato "Tilvoli/cirkus-reception"

 

Jeg mener jeg kom frem til ca 10.000 incl rengøring og forbrug for en hel weekend fre-søn. Men der er priser et eller andet sted på siden. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du virkelig skal spare så skal du gå efter et forsamlingshus. Mange af dem ser ganske udmærkede ud, men ikke lige rusikt-lade agtigt. 

De er bare svære at søge på hvis man ikke lige kender dem i forevejen. De søgesider der findes har kun nogen af dem og der er meget sjældent billeder af det indvendige. Og mange forsamlingshuse har slet ikke en hjemmeside. Men man kan jo køre rudt og lege vindueskigger. :floejt:

 

Kommer lige til at tænke på at Nørholm forsamlingshus vist nok har træspær i loftet. Jeg vil dog mest beskrive det som moderne og lyst i udseende, ikke rustikt. 

Redigeret af Frigga
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skynd dig da at undersøge om over koen er ledig, så ved du om det overhovedet kan være med i dine overvejelser. Der er så vidt jeg husker en kalender på hjemmesiden for hvordan skulle jeg ellers vide de er meget booket - jeg har ikke haft kontaktet den. 

Hvis ikke det må være forsamlingshus så ligger priserne altså nemt deroppe omkring hvis man vil have fredag til at stille op. Mange steder 6-7000 uden overnatning og mange steder er rengøring obligatorisk. 

 

Nu sagde du slot - Hesthave herregård ligger vist i den billige ende for slotte og det gør Rydhave slot også men det er selvfølgelig i forhold til at det IKKE er forsamlingshuse.....Men dem har jeg også kun læst hjemmesider på, så det kan jo snyde. 

Rydhave slot var vist 5000 for et receptionslokale 1/2 dag og  det samme for den tidligere kirke til spisning 1/2 dag. Og så kan man stå for alting selv. Og de har billige værelser på selve slottet (tydeligvis ikke luksus) 

Men det fremgår ikke af hjemmesiden om det er incl eller excl borde, stole, service eller rengøring - eller tid til borddækning dagen før, hvilket jo gør en ret væsentlig forskel. 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh rolig nu. Det bliver nok ikke engang næste år.... Vi har skam god tid endnu, jeg kigger bare lidt rundt efter muligheder.

Nu skrev jeg også at jeg ikke ved hvor meget vi skal forvente at bruge på brylluppet, og vi har dermed heller ikke noget budget endnu. Det kommer først når vi ligesom har en ide om hvad vi vil.. Det med slot var også bare for at pointere lokalet skal se pænt ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎23‎-‎08‎-‎2019 at 10:39 PM, MissEngaged said:

 

Puha, min forlovede vil aldrig gå med til forsamlingshus (og det har jeg virkelig heller ikke lyst til) med mindre det ligner et slot:floejt:


Det skal man passe på med når vi taler om forsamlingshuse  :) I dag fremstår mange forsamlingshuse som både lyse, indbydende og moderne. Rustikke er de dog sjældent.  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, diskobil said:


Det skal man passe på med når vi taler om forsamlingshuse  :) I dag fremstår mange forsamlingshuse som både lyse, indbydende og moderne. Rustikke er de dog sjældent.  

Det er jeg klar over, og jeg har også kigget rundt men har slet ikke fundet noget der tiltaler mig som er i nærheden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Frigga said:

Nu ved jeg ikke om Bælum er indenfor jeres radius,  men måske skulle du kigge på Skovpavillionen i Bælum

 

Hmm ikke lige der henne af jeg har kigget. Men hvor langt gider gæster mon køre fra kirken til festen? Jeg har aldrig været til et bryllup så jeg er virkelig fortabt:floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer