Fru

Buksedragt i stedet for brudekjole

9 indlæg i dette emne

Hey. Jeg går aldrig i kjole, og jeg tænker på, om det er passende, at blive gift i bukser og jakke i stedet for kjole? Har I muligvis nogle ideer til hvordan et  sæt med bukser og jakke kan udformes, så jeg kommer nogenlunde til at ligne en brud. Stort tak.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Passende er vel hvad du selv vil føle dig godt tilpas i i situationen. Det skal jo bare passe med gommens tøj - hvis han kommer i kjole og hvidt så er det måske ikke helt passende (selvom der så i det mindste ville være een i kjole. :lol:)

 

Men der er da også designet buksedragter til brude, så du kan jo ikke være den eneste med de tanker. 

Hvis du laver en google-billedsøgning på "bride pantsuit" så får du en del forskellige stilarter. 

 

Selv ender jeg vist i en farvet kjole med hvidt slør eller hvid kappe/slæb, så jeg går også lidt utraditionelt. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan blive gift i lige hvad du vil, det er dit bryllup! :) Da mine forældre blev gift for 25 år siden, havde min mor en buksedragt på i hvid og når vi kigger på billeder af det tænker man overhovedet ikke over det, fordi min mor aldrig går i kjole ellers. Tror faktisk også jeg vil synes det var mærkeligt hvis hun haft en kjole på, for hun gør det aldrig ellers... Så synes du skal gøre hvad du føler dig tilpas i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

On 27/8/2019 at 6:06 AM, Frk Jørgensen said:

Selvfølgelig kan du da det. Jeg synes noget af det vigtigste er at en brudekjole ikke føles som et kostume. Så hvis ikke du har det godt i kjoler så vælg noget andet.

 

Asos og Zalando har fine bukse-sæt til brude:)

 

Sætningen med fed er SÅ sand! Jeg var ude for at prøve den klassiske “Lily-model” (lang, kridhvid, perler, krystaller og slæb), men det føltes netop som et kostume. Jeg så hammer-godt ud i det :thumbsupsmileyanim: men jeg kunne slet ikke føle mig som mig selv i sådan en kjole. Så jeg endte i en råhvid kjole der gik til midt på skinnebenet, og jeg følte mig så godt tilpas hele dagen!

 

Så hvis det der føles rigtigt for dig er en buksedragt, så skal du helt bestemt vælge sådan en! Det er en af de mest fantastiske dage i dit liv, så du skal ikke gå hele dagen og tænke/bekymre dig over din påklædning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer