NatalieCamille

Vinterbryllup december 2019

23 indlæg i dette emne

Her kommer en lille præsentation af vores kommende vinterbryllup :loveshower:

Det var rigtigt meningen, at vi skulle holde et sommerbryllup d. 6. juni 2020, men for nogle dage siden fik vi den glædelig overraskelse, at vi ventede en lille fis til maj. Så blev vi lige nødt til at omstrukturere det hele og holder det nu på vores 3 års dag d. 6. december 2019 <3

 

Vi har begge været gift før, men selvom det er andet bryllup, så glæder vi os begge sindssyg meget.

 

Jeg havde egentlig afvist kirkebryllup, men nu da vielsen skal foregå i julen, så virker det som det helt rigtige at holde det i den lille hvide kirke i byen. Festen kommer til at foregå hjemme og antallet af mennesker bliver ca. 20 inkl. os selv. Så det bliver et lille intimt bryllup med kun de nærmeste. 

 

Der kommer til at være en kage/slik buffet med en varm kakao bar, når vi kommer fra kirken og så middag derefter. Haven bliver pyntet med fakler samt lys-kæder og min tanke er at vi skal danse brudesvals på terrassen om aftenen, mens gæsterne står med stjernekastere.

 

Det bliver et lavbudget bryllup, hvor jeg kommer til at lave mange af tingene selv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Invitation

Mine tanker omkring invitationen er at holde det i farvetonerne støvet grøn, natur og bronze.

Jeg lavede det første udkast i går. Vil gerne have fat i nogle konvolutter i støvet grøn for at understreget farvetemaet

Invitation 1.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bordopdækning

Den skal holdes i samme stil, som invitationen og som pynt vil jeg bruge gran, eukalyptus og kristtjørn fra haven, det skal derefter suppleres med hvide julestjerner og amaryllis 

 

Vil også gerne have en lille favourpakke, hvor kønnet af vores kommende barn bliver afsløret enten ved en pakke lyserøde eller blå blomsterfrø (jeg er stor haveentusiast) 

Bordopdækning 1.jpg

Redigeret af NatalieCamille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med både det ene og det andet. Hvor er det fantastisk dejligt for jer. 

Og velkommen til, glæder mig til at se hvad du finder på. :thumbsupsmileyanim:

 

Det lyder rigtig hyggeligt so far, chokoladebaren ville jeg også falde for den passer jo perfekt til årstiden. 

Må jeg komme med et par forslag til tilbehør: conac eller baileys,  pebermyntestokke. 

Og så er der den helt hardcore der florerer i min omgangskreds:

En chokoladeskildpade (dem med romcreme) kommes i et krus, der hældes et halvt krus skoldhed kakao (kaffe til dem der er mere til det) over og røres til skildpaden er helt opløst. Den resterende plads i kruset fyldes op med 2/3 baileys og 1/3 rom. Og til os der er knap så hardcore bruger vi lidt mere kakao og udelader nogen gange rommen :tunge:.

 

Redigeret af Frigga
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Og stort tillykke. 

 

Vi er selv ved at planlægge et januar-vinterbryllup - også med relativt kort varsel. Vi har også naturtema, så måske vi kan inspirere hinanden. 

 

17 hours ago, NatalieCamille said:

Invitation

Mine tanker omkring invitationen er at holde det i farvetonerne støvet grøn, natur og bronze.

Jeg lavede det første udkast i går. Vil gerne have fat i nogle konvolutter i støvet grøn for at understreget farvetemaet

Invitation 1.jpg

 

Hvad har du brugt af kvist? Vi har nemlig overvejet, hvad der kan findes nu som ikke virker sommerligt. Vi har overvejet gran men jeg synes det bliver for julet. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Frk Jørgensen said:

Hvad har du brugt af kvist? Vi har nemlig overvejet, hvad der kan findes nu som ikke virker sommerligt. Vi har overvejet gran men jeg synes det bliver for julet. 

 

Buksbom er mit bedste bud.

Vedben er ret holdbar, men den har selvfølgelig ikket helt kvistlooket. 

Kristtorn, men den er måske også for julet. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, Frigga said:

Stort tillykke med både det ene og det andet. Hvor er det fantastisk dejligt for jer. 

Og velkommen til, glæder mig til at se hvad du finder på. :thumbsupsmileyanim:

 

Det lyder rigtig hyggeligt so far, chokoladebaren ville jeg også falde for den passer jo perfekt til årstiden. 

Må jeg komme med et par forslag til tilbehør: conac eller baileys,  pebermyntestokke. 

Og så er der den helt hardcore der florerer i min omgangskreds:

En chokoladeskildpade (dem med romcreme) kommes i et krus, der hældes et halvt krus skoldhed kakao (kaffe til dem der er mere til det) over og røres til skildpaden er helt opløst. Den resterende plads i kruset fyldes op med 2/3 baileys og 1/3 rom. Og til os der er knap så hardcore bruger vi lidt mere kakao og udelader nogen gange rommen :tunge:.

 

 

Årh tusind tak. Ja det er helt fantastisk, særligt efter en graviditet udenfor livmoderen i januar. Så så dejligt at finde ud af, at jeg var gravid, faktisk dagen efter terminsdatoen for den 1. graviditet :a1221:

 

Ej hvor er du god. De forslag vil jeg da helt sikkert tage til mig. Det lyder da mega lækkert :thumbsupsmileyanim:

 

15 hours ago, Frigga said:

Viste du i øvrigt at 6. Dec er sct Nikolaus dag? 

Øh, ikke fordi du nødvendigvis skal bruge det til noget, det slog mig bare lige..... 

 

Næh det vidste jeg ikke :lol: Men det er da bare ekstra hyggeligt. Nu er jeg selv meget glad for julen (begynder allerede at pynte lidt op i oktober :floejt:) så er det da hyggeligt at vi skal giftes på sct. Nikolaus dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Ki Schou said:

Velkommen til Bryllupsklar. Stort tillykke med baby i maven og det kommende bryllup. Glæder mig til at følge dig, det lyder super romantisk med et vinter bryllup <3

 

Tusind tak. Dejligt at være tilbage på BK :7himmel: (var også stor tilhænger af det ved sidste bryllup i 2013) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Frk Jørgensen said:

Velkommen til. Og stort tillykke. 

 

Vi er selv ved at planlægge et januar-vinterbryllup - også med relativt kort varsel. Vi har også naturtema, så måske vi kan inspirere hinanden. 

 

 

Hvad har du brugt af kvist? Vi har nemlig overvejet, hvad der kan findes nu som ikke virker sommerligt. Vi har overvejet gran men jeg synes det bliver for julet. 

 

Tusind tak.

Ja det tror jeg også vi kan. Det er altid rart at se, hvad andre finder på :biggrin:

 

Jeg har brugt Eukalyptus på invitationen, det har en fin vissengrøn farve og så dufter den ovenikøbet. Jeg kommer også til at bruge blød enebær, som også har samme grønne farve, thuja-grene, som ligner lidt gran uden at være for juleagtigt og kristtjørn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, NatalieCamille said:

 

Årh tusind tak. Ja det er helt fantastisk, særligt efter en graviditet udenfor livmoderen i januar. Så så dejligt at finde ud af, at jeg var gravid, faktisk dagen efter terminsdatoen for den 1. graviditet :a1221:

 

Ej hvor er du god. De forslag vil jeg da helt sikkert tage til mig. Det lyder da mega lækkert :thumbsupsmileyanim:

 

 

Næh det vidste jeg ikke :lol: Men det er da bare ekstra hyggeligt. Nu er jeg selv meget glad for julen (begynder allerede at pynte lidt op i oktober :floejt:) så er det da hyggeligt at vi skal giftes på sct. Nikolaus dag.

 

De gamle billeder af nicolaus/julemanden er han ofte i hvidt tøj og ind imellem også i grønt - bare hvis du kan bruge det til noget.... 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Frigga said:

 

De gamle billeder af nicolaus/julemanden er han ofte i hvidt tøj og ind imellem også i grønt - bare hvis du kan bruge det til noget.... 

 

Nu var lige inde og læse op på ham og dagen og tror helt sikkert jeg vil inkorporere noget af ham i dagen. Særligt det med at han er skytshelgen for børn, nu hvor jeg regner med at barnets køn skal afsløres den dag i form af en gave:a1221:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til. Og stort tillykke. 

 

Vi er selv ved at planlægge et januar-vinterbryllup - også med relativt kort varsel. Vi har også naturtema, så måske vi kan inspirere hinanden. 

 

On 8/28/2019 at 0:43 PM, NatalieCamille said:

Invitation

Mine tanker omkring invitationen er at holde det i farvetonerne støvet grøn, natur og bronze.

Jeg lavede det første udkast i går. Vil gerne have fat i nogle konvolutter i støvet grøn for at understreget farvetemaet

Invitation 1.jpg

 

Hvad har du brugt af kvist? Vi har nemlig overvejet, hvad der kan findes nu som ikke virker sommerligt. Vi har overvejet gran men jeg synes det bliver for julet. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎28‎-‎08‎-‎2019 at 0:32 PM, NatalieCamille said:

Der kommer til at være en kage/slik buffet med en varm kakao bar, når vi kommer fra kirken og så middag derefter. Haven bliver pyntet med fakler samt lys-kæder og min tanke er at vi skal danse brudesvals på terrassen om aftenen, mens gæsterne står med stjernekastere.


Fedt ! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, M.Rose said:

Stort tillykke med bryllup og baby :loveshower jeg kan godt huske dig fra 2013 hvor jeg også blev gift :)

 

Tusind tak, glæder mig så meget. Og så er det jo altid sjovt at planlægge bryllup, selvom jeg går stærkt udfra at denne gang bliver den sidste :lol:.

Jeg kan også sagtens huske dig :lol:sjovt du ved hvem jeg er :thumbsupsmileyanim:har jo både fået navneændring og intet billede på. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer