Anne S

Nordjylland vs. djursland - selskabslokale

6 indlæg i dette emne

Hej alle :-)

Min kæreste og jeg er meget i vildrede. Vi skal giftes om 2 år, og er begyndt at kigge efter et sted at holde festen. Umiddelbart er vi ude i selv at stå for det hele.

Jeg er oprindelig fra Djursland, mens min kæreste er fra Vendsyssel, hvor vi også er bosat. Vi er åbne for bryllup både heroppe og på Djursland/Århus.

Vi vil gerne have et sted, hvor gæsterne kan overnatte. Vi regner med at invitere lige omkring 70 personer.

Vi har haft set på Havrevang i lønstrup, men det er min kæreste ikke meget imponeret over. Derudover har vi set på Sjørupgård i Nimtofte, det er dog meget dyrt (omkring 33.000 kr.)

Kan i anbefale nogle smukke steder? Vi skal vies i en kirke, og det er enten Brønderslev eller Hornslet kirke, så gerne med ikke for lang køretid herfra.

Jeg synes jeg har kigget nettet tyndt uden held, så håber meget i kender nogle skjulte perler.

Venlig hilsen
Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, Frigga said:

Det foresvæver mig der var mange steder på Djursland da jeg kiggede, men kan ikke huske navne ud over Røndegård, men kan ikke huske noget som helst om pladsen. I det hele taget er der ikke mange steder der har plads til 70 overnattende.

Tak for hjælpen :-) jeg har søgt nettet tyndt efterhånden, uden lige at finde det helt rigtige. Det er ikke nødvendigt, at der er plads til alle 70 overnattende, men mest til de venner og familie der kommer fra Nordjylland. Det er i hvert fald dem vi tænker på :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer