Sign in to follow this  
Followers 0
JC2020

Gravid, rådhusbryllup til marts - i tvivl om kjole.

6 posts in this topic

Jeg skal giftes i starten af marts 2020 - til den tid er jeg 18 uger gravid og aner ikke hvor stor maven er til den tid, da jeg er førstegangsgravid. Vi skal giftes på rådhuset uden familie og venner, så kjolen skal ikke være et kæmpe skrud. Men samtidig tænker jeg, at det nok er ret koldt i starten af marts og jeg er en frossenpind, så tror ikke det er nok for mig bare at have en lillebitte stola eller lignende udover en kjole. Jeg vil gerne have en lys kjole (hvid, ivory, gylden, muligvis en sart lyserød eller lilla). Men jeg synes det er virkelig svært at finde noget, når jeg kigger online.

Nogle der har et bud på en kjole?

Og evt. nogle der ved, hvor lang tid inden bryllup, man bør købe kjole, når man er gravid? Jeg tænker lidt, at tage ud og prøve noget et par uger før, så jeg har en idé om størrelsen på maven. Men er det for sent?

0

Annonce ♥

Jeg har ikke selv forstand på det, men jeg mener at have set andre brude anbefale Asos til ventebrudekjoler.

0

Hej og velkommen til Bryllupsklar. Tillykke med det kommende bryllup og baby :)

Da jeg var i uge 18, kunne man næsten ikke se noget, jeg havde stort set heller ikke taget på. Jeg ved det, fordi jeg var på sygehuset og besøge familie, præcis da jeg var 18 uger henne, og sygeplejerskerne kunne slet ikke se, at jeg var gravid. Jeg er spinkel af natur. Men det er jo forskelligt fra person til person. 

Går du efter en lang eller kort kjole? Du kan jo vælge en kjole, der er skåret højt (empire snit) så vil der være plads til maven.

Hvis du går i en rigtig brudebutik, så har de altid nogle kjoler hængende, som du kan tage med dig med det samme, altså kjoler som ikke er en bestillingsvare. Spørgsmålet er så om der er en du kan lide/passe. Du kan ikke nå at få noget bestilt hjem, der er som regel flere måneders bestillingstid. Husk at der skal være tid til at en skrædder får den tilpasset.

0

Annonce ♥

HVor er den bare smuk og skøn :o:o:o<3<3<3 

0

12 hours ago, JC2020 said:

Den er godt nok også flot!

0