Sign in to follow this  
Followers 0
sannemt

Rådhus-kjole - Juni 2020 - Hjælp!

10 posts in this topic

Hej alle <3 

Er helt ny i det her forum, men søger inspiration til en kjole til vores rådhusbryllup :) Jeg er ikke en lille petit pige, men har lidt former og er ret høj, men synes det er så svært at finde en kjole som passer. 

På forhånd tak for hjælpen <3 

0

Annonce ♥

Kender det godt, jeg er også godt med i både højde og drøjde og buler strategisk uheldige steder.

Har du været ude og prøve forskellige stilarter? Nogle snit gør underværker og andet forvære alle ens problembørn. Og nogen gange er det slet ikke som man tror og kan ikke se det før man prøver.

Du siger rådhusbryllup, så tænker du vel ikke en af de helt store kjoler, men er du ude efter hvid kjole, gallakjole, afslappet, eller hvad? Det kunne være vi har ideer hvis du fortæller lidt mere om hvad ønsker dig.

1

Hvad Frigga sagde ^^ 

0

Jeg vil også gerne høre hvad for et udtryk du forestiller dig til dit bryllup.

Men lige ummiddelbart tænker jeg a-formet læg længde kjole med blonder

Lidt eksempler fra Zalando 

CV721C04C-G11@10.jpg?imwidth=1800

S0O21C02U-M11@9.jpg?imwidth=1800

TFB21C016-I11@11.jpg?imwidth=762

Eller mere klassiske brudekjoler fra Lilly

CURVY_08-4072-CRT_1.jpg&crop=0&Width=280

CURVY_08-4078-CR_1.jpg&crop=0&Width=2800

0

Annonce ♥

De er sgu da mega beådrende! og kan SAGTENS gå til et rådhus bryllup <3 altså 

0

Tak for alle jeres svar :)

Jeg har været ude og prøve lidt forskelligt, det har mest været festkjoler - både i lang og kort model.

Men i det daglige er det meget kjoler ala denne i mesh/eller andet let stof som klæder mig bedst og som falder pænest hen over mor-dellerne.

Måske man kunne finde noget ala denne -  bare i lysere version selvfølgelig. Spørgsmålet er bare om det bliver for hverdagsagtigt.

15184722_003-p.jpg

0

Den model tror jeg sagtens vil kunne gå. Hvis den er i en lys farve og så med de rette accessories til i form af flotte sko og en smuk håropsætning.

Det er jo et sommerbryllup, så det kunne være meget romantisk med en blomsterkrans i håret, som jeg har set mange steder på Instagram, fx som det her.

Romantisk_blomsterkrans_bryllup.jpg?etag=W%2F%221e0cc-59051a1c%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=237%2B356&extract=22%2B0%2B198%2B356&quality=85

0

Jeg tænker også at du sagtens kan finde en kjole i den type som giver lidt et feel af bryllup/sommerfest, uden hverdagsfeel :) Tjek evt Zalando? :) 

0

Annonce ♥

Mit forslag ville også være Zelando og Asos. Du kan jo besetille flere hjem så du kan prøve i.den du tager en beslutning og så sende resten retur.

Og prøv forskellige længder - længden gør utrolig meget forskel på mig.

Og din bekymring om det bliver for hverdagsagtigt det vil i høj grad afhænge af hvilke sko du bruger til...

1

Jeg synes den type kjole ser ret festlig ud og som de andre siger kan outfittet jo gøres endnu mere festligt med det rigtige tilbehør.

1