sannemt

Havefest

8 indlæg i dette emne

vi skal giftes til juni - brylluppet skal holdes herhjemme eller i en lejrhytte vi har adgang til. 

 

Men er det helt hul i hovedet at invitere til havefest (selvfølgelig indendørs hvis vejret ikke er med os) med grill selv, hygge, bål osv.

 

Ingen af os ønsker en "traditionel fest" med taler osv. Vi ønsker egentlig bare nogle dejlige timer med vores nærmeste, hvor det ikke skal være så formelt :) også med fest til den lyse morgen :) 

Hvad ville i sige til en invitation som sagde havefest? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville da blive beæret over at blive inviteret til at fejre jeres kærlighed. Dagen skal da være lige det I gerne vil have det til at være.

 

Nu har vi valgt at gøre det lidt utraditionelt og jeg tror bare man melder ud hvad det er man inviterer til, vil det blive godt modtaget. Bare man ikke laver en invitation der får folk til at forvente noget helt andet. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gør noger meget lignende da vi også bare gerne vil have en hyggelig dag med familien.

Vores familie ved godt at at vi er meget utraditionelle, så andet er ikke forventet. 

 

Har du en fornemmelse af hvad dine nærmeste forventer? Har i fortalt at det ikke bliver en stor traditionel fest? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til Bryllupsklar :)

 

Jeg ville synes det var fedt, for det afspejler jo den type mennesker, som I er. Det "vildeste" bryllup jeg har deltaget i, var et meget uformelt bryllup med temaet Wild West. Alle kom udklædte som cowboys, indianere og saloon girls - det var så sjovt og gennemført og simpelthen SÅ spot on i forhold til brudeparret, som elsker klæd-ud fester :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror folk vil ælske det :):) Rent faktisk har det i de senere år været meget varmere i juni end eksempelvis i august hvor folk kæmper med blæsere m.v. for ikke at gå til af varme indendørs. 

Det er dog ikke specielt billigt at holde en havefest. Nok kan der ofte spares lidt på selve middagen, hvor mange vælger stegt pattegris med tilbehør og en dessert af en art men leje af telt, borde stole m.v. er ikke billigt og I skal også påregne ekstra personale.   

De fester de typisk trækker "mest tænder" for vores vedkommende (varighed/sluttidspunkt) er typisk dem der holdes forsamlingshuse m.v. og havefesterne, idet der ikke er noget personale m.v. at tage hensyn til i forhold til sluttidspunkt og hvad havefesterne angår så plejer naboerne at være til tale med. 

Jeg opfatter de fleste af de bryllupsfester jeg er ude til som rimeligt uformelle, taler/indslag eller ej, men ønsker I en fest uden egentlige taler/indslag så bør I skrive det i invitationen, da der er mange måder at holde havefest på

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En havefest er en god idé, vi planlægger at gøre det samme. Afslappet atmosfære, frisk luft, behagelig musik og de nærmeste mennesker. Jeg har altid drømt om sådan et bryllup! Selvom dette kun sker i sommeren, er jeg allerede bekymret for, hvordan jeg organiserer alt. 

Jeg vil føle mig som en prinsesse på denne dag, men jeg forstår, at der stadig er en masse arbejde forude

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer