k241992

C&C Bryllup 6/6-20

55 indlæg i dette emne

Hulahopringe

 

Jeg er i gang med at forberede de hulahopringe, vi skal have op i loftet.

Jeg havde bestilt nogle grønne ranker og blomster hjem fra wish, men som det jo ofte er med de kinating, ser det lidt bedre ud på billederne end i virkeligheden.

 

Sådan her ser det ud bare med det fra wish, men jeg havde nok tænkt der skulle en del mere fylde på. 

IMG_2222.JPG

 

 

 

Min mor foreslog at jeg kunne lave servietblomster og binde på, så det har jeg gjort, og er egentlig fint tilfreds med resultatet. Et par dage inden finder jeg så noget frisk grønt og binder på, og så må det være fint :D 

 

 

 

Skærmbillede 2020-03-01 kl. 20.44.52.png

 

Skærmbillede 2020-03-01 kl. 20.45.01.png

 

Jeg har både lavet i lyserød og i grøn, så der er lidt forskellige. Jeg har lavet 7, så nu mangler jeg "kun" 13 :o 

 

 

 

Skærmbillede 2020-03-01 kl. 20.47.39.png

Redigeret af k241992
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bordkort

 

Vi er ved at lave bordkort. Vi har valgt at lave dem i ler, og binder så en snor i, som skal sidde rundt om servietterne.

Det er bloggeren sonomaseven, der er inspirationskilde. Vi har dog ikke nogle stempler som hende, så vi skriver bare på dem i stedet for :D 

 

 

Skærmbillede 2020-03-01 kl. 20.50.19.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 1.3.2020 at 8:44 PM, k241992 said:

Hulahopringe

 

Jeg er i gang med at forberede de hulahopringe, vi skal have op i loftet.

Jeg havde bestilt nogle grønne ranker og blomster hjem fra wish, men som det jo ofte er med de kinating, ser det lidt bedre ud på billederne end i virkeligheden.

 

Sådan her ser det ud bare med det fra wish, men jeg havde nok tænkt der skulle en del mere fylde på. 

IMG_2222.JPG

Det er da en super fed idé, kunne jeg måske godt finde på at låne :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under 3 måneder til brylluppet!! 

 

I fredags d. 6 marts var der 3 måneder til brylluppet. Så det vil sige, at der nu er UNDER 3 måneder. Det er jo helt vildt. Jeg glæder mig SÅ meget.

 

Status pt. er:

  • Vi har booket dj, det blev self. diskobil :D 
  • Vi har fået vores vielsesringe hjem. Min er helt perfekt, men min kærestes er dog for stort, så den skal lige gøres lidt mindre.
  • Hende der skulle sætte mit hår har aflyst, så nu skal jeg finde en anden. Stressssss!!
  • Jeg har købt flade sandaler, de ligger i pakkeboks, så jeg skal have hentet dem og prøvet dem på. Jeg valgte de at købe flade sko, da jeg efter mange overvejelser, er mest tilpas i det :D
  • Vi har fået vores prøvelsesattest hjem, så nu skal vi bare have ændret navn.

 

 

Her er lige lidt billeder af vores ringe :D Og de er ikke ens, da vi hver især ønskede noget forskelligt. 

 

 

89634841_791085508049127_1014900600246108160_n.jpg

89654851_242886613540779_5253250000967696384_n.jpg

Redigeret af k241992
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, k241992 said:

Under 3 måneder til brylluppet!! 

 

I fredags d. 6 marts var der 3 måneder til brylluppet. Så det vil sige, at der nu er UNDER 3 måneder. Det er jo helt vildt. Jeg glæder mig SÅ meget.

 

Status pt. er:

  • Vi har booket dj, det blev self. diskobil :D

Og vi takker mange gange for tilliden :) Det er lige før jeg godt selv kunne finde på at tage turen over selvom vi har et andet bryllupsjob inde herovre også for som sagt ligner det godt nok et fedt sted I har fundet, men ved faktisk ikke lige p.t. hvem af de andre DJs hun har fået på den dag og hvad hendes planer er (vi har familie derovre)  :)      

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, k241992 said:

Under 3 måneder til brylluppet!! 

 

I fredags d. 6 marts var der 3 måneder til brylluppet. Så det vil sige, at der nu er UNDER 3 måneder. Det er jo helt vildt. Jeg glæder mig SÅ meget.

 

 

Puha - du behøver ikke minde mig om den slags! (Vi skal giftes ugen før jer)

Der er bare stadig SÅ meget der skal gøres. Og jeg synes det er alt for tidligt at begynde at anlægge sommerfuglefarm og drømme om ting der går galt til brylluppet. :tunge:

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, diskobil said:

Og vi takker mange gange for tilliden :) Det er lige før jeg godt selv kunne finde på at tage turen over selvom vi har et andet bryllupsjob inde herovre også for som sagt ligner det godt nok et fedt sted I har fundet, men ved faktisk ikke lige p.t. hvem af de andre DJs hun har fået på den dag og hvad hendes planer er (vi har familie derovre)  :)      

 

Vi synes også det er et super fedt sted :D Vi glæder os til at finde ud af, hvem der kommer og spiller :D :D  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Frigga said:

 

Puha - du behøver ikke minde mig om den slags! (Vi skal giftes ugen før jer)

Der er bare stadig SÅ meget der skal gøres. Og jeg synes det er alt for tidligt at begynde at anlægge sommerfuglefarm og drømme om ting der går galt til brylluppet. :tunge:

 

Ja det er helt vildt. Der er maaange ting man skal have styr på. Men det er jo også ret hyggeligt synes jeg. 
:D  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎11‎-‎03‎-‎2020 at 10:51 PM, k241992 said:

Jeg/vi glæder os bare til at komme til at spille igen for det har godt nok været en lang weekend. Det ene sted jeg spiller valgte at holde åbent (ved ikke lige hvad jeg skal mene om det) men resten har valgt at lukke ned. Næste weekend er også tvivlsom men hvis vi bare kan komme i gang i maj hvor bryllupsfesterne starter for alvor for vores vedkommende (og komme af med Corona-krisen) så er jeg glad.   

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎11‎-‎03‎-‎2020 at 10:51 PM, k241992 said:

 

Vi synes også det er et super fedt sted :D Vi glæder os til at finde ud af, hvem der kommer og spiller :D :D  

 

Jeg/vi glæder os bare til at komme til at spille igen for det har godt nok været en lang weekend. Det ene sted jeg spiller valgte at holde åbent i weekenden (ved ikke lige hvad jeg skal mene om det) men resten har valgt at lukke ned  I hvertfald i "primetime" hvor der er DJ på. Næste weekend er også tvivlsom men hvis vi bare kan komme i gang i maj hvor bryllupsfesterne starter for alvor for vores vedkommende (og komme af med Corona-krisen) så er jeg glad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 15/3/2020 at 2:22 PM, diskobil said:

 

Jeg/vi glæder os bare til at komme til at spille igen for det har godt nok været en lang weekend. Det ene sted jeg spiller valgte at holde åbent i weekenden (ved ikke lige hvad jeg skal mene om det) men resten har valgt at lukke ned  I hvertfald i "primetime" hvor der er DJ på. Næste weekend er også tvivlsom men hvis vi bare kan komme i gang i maj hvor bryllupsfesterne starter for alvor for vores vedkommende (og komme af med Corona-krisen) så er jeg glad.

 

Ja det forstår jeg godt! 

Vi har også valgt at rykke vores bryllup nu :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og I er/bliver ikke de eneste. Bare i går lavede vi to udskydelser inkl. jeres. Nu ved jeg så ikke hvad bossen og du aftalte i går vedr. 8/8 som er en af de store dage men gætter på at I/hun har fundet en løsning :) Fedt hvis det samme kunne lade  sig gøre vedr. "Laden" :)

 

  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42 minutes ago, diskobil said:

Og I er/bliver ikke de eneste. Bare i går lavede vi to udskydelser inkl. jeres. Nu ved jeg så ikke hvad bossen og du aftalte i går vedr. 8/8 som er en af de store dage men gætter på at I/hun har fundet en løsning :) Fedt hvis det samme kunne lade  sig gøre vedr. "Laden" :)

 

  

Vi har fundet en løsning, så det er super godt :D 

Både kirke og feststed havde tilfældigvis ledige tider den dag, så det er bare perfekt :D 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo noget man har set frem til vil jeg tro :) men man kan jo også vende den om: Hvorfor vente til næste år hvis det kan lade sig gøre i år :) Jeg har hørt rigtig mange sige at de vælger at udskyde til næste år fordi de er bange for at festen - hvis den kan holdes i år - bliver præget af en form for "berøringsangst". I virkelighedens verden tror jeg det er noget man skal indstille sig på meget vel kan komme til at præge næste års bryllupsfester m.v. også. Særligt hvis der kommer en Corona, mk. 2 som det har været fremme.     

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har udskudt igen!

 

Vi traf for noget tid siden en beslutning om, at vi udskyder vores bryllup igen. Det hele blev for usikkert, og mine svigerforældre er i risikogruppen, så de ville ikke kunne deltage. 

Vi har i stedet valg at blive borgerlig viet d. 6/6, og så holder vi festen senere.

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 16/4/2020 at 8:44 AM, Beryl said:

Jeg krydser fingre for at du kan holde dit bryllup på den nye dato :goodluck

Er der en bestemt grund til at det er vigtigt for dig at blive gift i år? 

 

Vi har været kærester i 10 år i år, og så har vi noget med specielle datoer. Vores børn er født 1/1 og 2/2, og derfor ville vi rigtig gerne også have sådan en lidt speciel dato for vores bryllup :D 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 17.5.2020 at 7:14 AM, Beryl said:

Jeg kan godt forstå at du meget gerne vil giftes i år, når i nu har været sammen i 10 år. 

Planlægger du lidt til den borgerlige vielse? 

 

Det skal åbenbart ikke være nemt for os i år. Nu er vores borgerlige vielse også blevet aflyst af rådhuset, da de åbenbart ikke måtte åbne alligevel.. Det er vist ikke lige vores år i år.... :(

Men nej, jeg havde faktisk ikke tænkt at der skulle planlægges noget. Det skulle bare være os og børnene.

Vi er bange for, at hvis vi inviterer vores familier, så ville de komme til at gøre for meget ud af det, og så får vi en "bryllupsfølelse".. Og den følelse vil vi gerne vente med, til den rigtige dag :D 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer