Bine

Privat kok - anbefalinger søges

6 indlæg i dette emne

Vi skal giftes til oktober og søger en privat kok til at lave mad til vores fest i Kalundborg.

 

Vi vil gerne selv bestemme menuen, måske i samarbejde med kokken, som ved, hvad der kan lade sig gøre, så jeg er ikke ude efter en kok med faste menuer klar. 

 

Der er mulighed for at lave maden på stedet eller at varme den, da der er et mellemstort køkken med to komfurer med ovn.

 

Er der nogle af jer, der kan anbefale en rigtig dygtig kok?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Frimanns Gourmet i Næstved og Kok Amok i Slagelse. De tager også ud og laver mad (med en kok). Men ville da forhøre mig i nogle af de lokale forsamlingshuse m.v. De plejer at have et lokalt netværk.

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 28.2.2020 at 6:16 PM, diskobil said:

Jeg kan anbefale Frimanns Gourmet i Næstved og Kok Amok i Slagelse. De tager også ud og laver mad (med en kok). Men ville da forhøre mig i nogle af de lokale forsamlingshuse m.v. De plejer at have et lokalt netværk.

 

 

Tak for forslag. Jeg tænker, der ikke nødvendigvis behøver være et større firma bagved. Vores udfordring er lidt, at vi har prøvet mad fra nogle forskellige steder her i byen ved andre fester, og den mad har simpelthen bare ikke været af høj nok kvalitet.

 

Tænkte, der måske var noget herinde, der havde holdt bryllup eller større fest med en privat kok, som måske kunne anbefale en specifik mand/kvinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går bestemt heller ikke galt med en god lokal "kogekone" eller kok. Personligt ville jeg holde mig fra de "kendte" landsdækkende firmaer. Når jeg nævner disse så er det fordi jeg har kendskab til dem og ikke mindst husker dem hvorimod det er noget andet med personer hvor man måske kun lige får et fornavn :)    

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer