Emiliems

Fotograf søges i Ribe

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Generelt er det jo svært at anbefale en fotograf fremfor en anden da det i høj grad handler om hvad man er til at stil + personlig kemi :) Men fotograferne er ligesom os andre vant til at opgaverne ikke ligger lige rundt om hjørnet :) Det gælder for fotograferne i særdeleshed hvor der er tale om heldagsfotografering fremfor billeder ved kirken :)

Men Jesper Albrechtsen, Tina Liv og Enrique Christensen er nogle af de fotografer jeg selv har mødt ude ved bryllupsfesterne og altid har hørt rosende omtalt :)
 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

@diskobil jeg skal ikke kunne udtale mig om fotografer, men de fleste leverendører i det hele taget plejer altså at tage sig betalt for at køre langt - også selvom de reklamerer med at de kommer i hele landet. Sådan set rimeligt nok, men det gør altså også at det giver mening at forsøge at finde een tæt på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎31‎-‎03‎-‎2020 at 3:48 PM, Frigga said:

@diskobil jeg skal ikke kunne udtale mig om fotografer, men de fleste leverendører i det hele taget plejer altså at tage sig betalt for at køre langt - også selvom de reklamerer med at de kommer i hele landet. Sådan set rimeligt nok, men det gør altså også at det giver mening at forsøge at finde een tæt på.


Kommer jo lidt an på hvad man forstår ved langt :) En afstand på 10-100 km. er normalt ikke noget som påvirker prisen væsentligt hos fotograferne (og os andre).    

Lige i vores egen branche er der nogle som annoncerer med samme priser i hele landet. Det er jo også meget nemt når man bare går ud og hyrer en DJ i lokalområdet til at spille jobbet og det er det der sker:)  Det kan solo-fotografen ikke gøre og vi gør det heller ikke da vi kun bruger de 4-5 DJs vi har inkl. mig selv. Typisk kører jeg selv over og ja der er prisen som regel lidt højere men ikke meget hvilket bl.a. skyldes at i vi har familie derovre og jeg kan kombinere det med andre ting. Ellers gjorde vi det ikke.   

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer