sha

Ceremoni til borgerlig vielse

4 indlæg i dette emne

Kære alle

 

Vi er så småt ved at lægge sidste hånd på forberedelserne men er kommet i tvivl med hensyn til ceremonien. Det tager jo kun ca. fire minutter at blive gift borgerligt, og vi kunne godt tænke os at det blev lidt mere festligt. 

 

Vi har skelet til de amerikanske bryllupsceremonier og har fundet frem til at et par indslag i form af en sanger, der kommer og spiller "vores sang" samt et par digte, der læses op. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om det kunne fungere:

 

 - Indgang: Blomsterpige går ind til "Glasgow love theme" fra filmen "Love Actually" (den er så smuk)

                  Bruden går ind til "It aint over til its over" med Lenny Kravitz

 

 - Velkomst ved byrådsmedlem. Tænker at han kan supplere med at fortælle lidt om hvorfor vi bliver gift etc.

 

 - Der læses et par velvalgte digte om kærlighed op

 

 - Vi har hyret én der kommer og spiller "vores sang" på akustisk guitar (og synger til)

 

 - så kommer det lovpligtige som skal siges af byrådsmedlemmet

 

 - Vi siger "ja" og jeg får min ring.

 

 - Vidnerne skriver under 

 

 - KYS!

 

 - Vi går ud til "You and me song" med The Wannadies (og en masse confetti!)

 

Det er jo stadig ikke en lang seance men jeg synes alligevel, det bliver fint og højtideligt. Kom gerne med inputs, hvis I ser noget, der kunne laves om eller tilføjes/fjernes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil sagtens kunne fungere ja :)  Det er muligt selve seancen ikke bliver lang men deltagerne kommer jo inden og smalltalker som regel lidt bagefter. Det er sjældent på samme måde som i kirken hvor deltagerne forlader selve kirken umiddelbart efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer