Sign in to follow this  
Followers 0
ChristianJansson

Hvad kan man tillade sig, at skrive på ens ønskeliste?

2 posts in this topic

Hej forum
Jeg er lidt interesseret i, hvad i synes man kan tillade sig, at skrive på ens ønskeliste. 
Det er jo en stor dag for os, og selvom gaverne ikke skal være det der tager fokus, så har vi da nogle ting, som vi godt kunne tænke os. 

Så hvis I nu selv skulle til et bryllup, hvilket beløb vil I så maksimalt give for? Både som par, men også hvis I slår jer sammen med andre. :)

Vi havde selv overvejet, at skrive en ny seng på. Men vi er I tvivl om det bliver alt for voldsomt? 

0

Annonce ♥

Man kan da skrive hvad som helst på. Blot man husker at der også skal være mindre ønsker. Nogle der gerne vil give penge vil synes om at kunne give dem som tilskud til en bestemt større ting.

Jeg har set nogen der havde delt ønskesedlen op i prisklasser: 1-500kr, 500-1000kr, 1000-2000kr og 2000+kr

Det er jo forskelligt hvor meget man giver, om man er nær familie eller hvor meget man selv har at gøre med.

Der er en gammel fingeregl at mam bør give for ca samme beløb som festens kuvetpris. Men jeg ved ikke hvor mange der efterlever den. Personligt ville det nok afhænge mere af min egen økonomi. Tit kender man jo som gæst heller ikke kuvertprisen.

Edited by Frigga
0