Sign in to follow this  
Followers 0
Josefine94

10kg på 3 måneder?

2 posts in this topic

Hej alle sammen!

Jeg skal giftes til januar 2021.:) Jeg vil rigtig gerne tabe mig 10kg inden bryllupet, da min BMI er på 27. 
Tror I det er realistisk på cirka 3 måneder? Og vil rigtig gerne høre alle jeres gode råd? 

Knus og kram: Josefine. 

0

Annonce ♥

Jeg har lige tabt mig 20 kg på et halvt år.

MEN det er ikke ned til min normalvægt. De sidste kg er altid de sværeste at komme af med.

Og du skal være klar over at din krop sandsynligvis bliver noget slatten af at tabe sig så hurtigt, dvs det er måske ikke engang så pænt. Hvis du styrketræner imens kan du måske modvirke dette hvis du er ihærdig, men huden kan man altså ikke træne stram.

Det er derfor jeg vælger at stoppe mit vægttab nu så kroppen har lidt tid til at ''falde på plads'' inden jeg til foråret skal til at tilrette mønster til brudekjolen.

Jeg har haft svært ved at tabe mig ved alle mulige fornuftige omlægninger, så tilsidst blev jeg stædig og valgte at tælle kcal med appen lifesum. Det er indgribende og nogen gange ret uoverskueligt at veje og registrere alting inden man begynder at spise, men hvis ellers man retter sig efter den og taster alt ind så virker det.

Appen regner ud hvad man skal spise pr dag udfra nogle spørgsmål og så skal man jo lige tjekke at man taber sig forventeligt i starten, for det er ret svært at ramme det helt korrekte aktivitetsniveau.

0