HelenaCH

Hvad påvirker stemningen, lokale eller os?

2 posts in this topic

Hej. 

Jeg ny herinde og lidt usikker på om mit spørgsmål hører til i dette forum. :o

Min forlovede (som det jo er nu) og jeg er ved at finde lokaler til vores bryllup. Vi har forelsket os lidt i hotel hvide hus Aalborg da vi ikke skal stå for maden, oppyntning og mange af de praktiske ting selv. Ud over det ligger det lige til Karolinelund hvilket er stort plus, da vi gerne vil have noget natur omkring os. Problemet er bare vi gerne vil have været bryllup til at være meget afslappet, alle skal føle sig tilpas. Der skal være plads til fjollede festlige indslag osv. Vi gider ikke noget stift selskab. 

Mit spørgsmål lyder derfor, bliver stemningen meget påvirket af lokalet, eller om det handler mere om hvordan vi som brudepar tackler dagen? :)

0

Annonce ♥

Hej og velkommen her på Bryllupsklar :) 

Jeg har været til mange bryllupper efterhånden, og det har været meget forskellige locations. Nogle har været i meget casual omgivelser (forsamlingshus, kælderlokale) og andre har været i lokaler med højt til loftet og sølvbestik på bordene.

Som gæst har jeg ikke synes, at nogle af de bryllupper har været "stive", det er min opfattelse at der altid er en meget munter stemning til et bryllup. Som brudepar kan I jo sætte retningslinierne for en del, I kan vælge om I vil frabede jer taler, sange, indslag, kysserunder m.v. Jeg synes I skal gå efter et lokale, som passer til jer og så er jeg sikker på at hele selskabet vil synes, at det er et fantastisk valg. Held og lykke med det hele.

0