Sign in to follow this  
Followers 0
Misssofii

Aktiviteter/oplevelser i forbindelse med vielse

3 posts in this topic

Hej med jer 

Min kæreste og jeg har valgt, at vi skal holde en meget intim vielse på rådhuset, hvor det kun er os to og mine forældre. Vi ønsker ikke en fest, og min kæreste ønsker ikke, at hans familie skal deltage. 

Vi snakker derfor om, hvordan vi alligevel kan gøre dagen lidt ekstra speciel. 

Indtil videre har vi fundet på et par ideer, men jeg vil høre, om der er nogen der ligger inde med flere spændende og sjove ideer. 

Efter vielsen vil vi gerne have taget et par billeder, men derefter kan vi ikke rigtig beslutte hvad der skal ske. Det kunne være:

En lille bryllupskage hjemme hos og selv og derefter ud og spise på en restaurant i et naturskønt område, eller eventuelt middag på et skib. Vi har også talt om Wallmanns Dinnershow og overnatning på Tivoli hotel. 

Min kæreste er lidt nervøs for, at vi ikke rigtig får snakket sammen og nydt øjeblikket, hvis vi vælger Wallmanns, da vi har en ide om, at der er høj musik og meningen er, at man skal sætte sig ned og lade sig underholde. 

0

Annonce ♥

Vi står i nogenlunde samme situation. Vi skal giftes hemmeligt på rådhuset (uden nogen gæster overhovedet) og ønsker også at lave noget efterfølgende, som kan gøre dagen lidt specielt. :)

Vi skal giftes en hverdag og skal på job dagen efter, så det skal ikke for “vildt” for vores vedkommende.

Vi har snakket om:

-tage ud og spise på en god kro i nærheden af vores hjem

- tage i biografen 

-tage i Tivoli eller en anden forlystelsespark 

Wallmanns lyder da skal en rigtig god ide. Det er ikke så meget “anderledes” en alm. bryllupsfest. I den henseende, at man får serveret noget god mad, hvor man sagtens kan sidde og snakke sammen og der så kommer indslag i form af noget show, hvor der til en bryllupsfest kommer indslag i form af taler, sang m.m. 

Edited by Misshyde1987
0

Lyder som en super ide!

I kunne overveje at få en kok ud, der laver mad i jeres hjem via Chefmade.dk. Det er lidt dyrere end at spise ude men kunne være en god oplevelse. 

0