Eva Henningsen

Så fandt vi endelig en dato

4 posts in this topic

Det er efterhånden et stykke tid siden min kommende mand faldt på knæ, ret præcis 1. juli 2016. Det skete da vi var på ferie i Tyrkiet og jeg var ret besværlig den aften :lol: For det første synes jeg var lidt dårlig stil han havde min mor til at passe "vores" børn (hele familien var med) når hendes kæreste lige var ankommet samme dag. Så jeg var lidt svær at få med ud af døren. Da han endelig får mig afsted og ankommer til restauranten bliver jeg på tværs igen. Han følger med mig da jeg vil sætte mig ved den ene side af bordet, jeg brokker mig over jeg ikke gider sidde ved siden af ham og han skal sætte sig overfor mig, det viser sig så han bare vil være galant :lol: Vi får så serveret mad og der er så en bi der synes den skal sværme om vores mad, så tjenerne forsøger af vifte den væk og da den endelig er står tjenerne i nakken på min kæreste, så frieri på restauranten blev ikke lige til noget. Så ville han gøre det på stranden, men da vi kom et stykke hen af stranden var den ikke oplyst mere og så gad jeg ikke gå på stranden mere. Endnu engang blev hans frieri afbrudt. Da vi så kommer tilbage på hotellet og jeg åbner døren ligger der rosenblade på hele gulvet og sengen, håndklæder er formet som hjerter og svaner og foran sengen ligger en blomsterdekoration (mit profilbillede) Jeg udbryder så "Sig mig hvor mange drikkepenge har du givet til rengøringsdamerne)???!! Da jeg så vender mig om ligger han på knæ med den flotteste ring som hans afdødes far havde givet til hans mor. Og selvfølgelig sagde jeg JA!! Så endelig lykkedes det ham :) Han fortæller bagefter at inden han spurgte min mor om lov til at gifte sig med mig havde han spurgt mine børn (fra tidligere ægteskab) først. 

Nu næsten 6 år efter har vi fundet en dato :) Den store dag bliver 20. maj 2023, jeg er nemlig døbt og konfirmeret den 20. maj så og den lander tilfældigvis på en lørdag.

Vores planlægning ser indtil videre sådan ud:

Dato: 20. maj 2023

Gæsteliste: 39 - 30 voksne 9 børn

Kirke: Stenløse Kirke

Kørsel: Vi kigger men har ikke rigtig fundet noget endnu

Fotograf: Ikke fundet endnu

Fest: Bliver afholdt i lokaler på mit arbejdet på et stort konference center der har perfekte lokaler og omgivelser

Mad: Fra mit arbejde - Det bliver tapas menu serveret på brætter på stativer á la PinchoNation

Servingspersonale: Der er fundet to, som har styr på tingene

Musik: Har nogen i tankerne

Ringe: Køber vi i Tyrkiet når vi skal på ferie

Budget: Er næsten færdig

Frisør: Min kærestes forlovers kæreste som er frisør

DIY:

Jeg er meget kreativ og mit nyeste legetøj er en cricut joy og cricut maker 3. Så storset alt bliver lavet på dem

Save the Date: Næsten færdig venter på karton

Invitationer: Er stille og roligt begyndt

Bordkort og menukort: Design fundet og materialer er indkøbt

Det er hvad jeg har af idéer lige nu men er ret sikker på jeg får flere idéer.

0

Annonce ♥

1 minute ago, Landbruden said:

TILLYKKE med at have fundet en dato, mega fedt! Lyder som dejligt bryllup, I har i tankerne :) Hvad tænker du med farver og design?

Nå ja, det havde jeg helt glemt :oops: Det bliver elfenbensfarvet, olivengrøn, guld glimmer og træ-elementer

0

Annonce ♥