Sign in to follow this  
Followers 0
cclaireadrianne5

Lejede du en lejlighed på polterabend?

4 posts in this topic

Hej allesammen! Jeg skal arrangere en polterabend for min bedste ven, og jeg vil gerne leje en fed lejlighed i København, hvor vi kan starte aftenen med nogle drinks og sjov, inden vi tager ud i byen. Er der nogen her, der har erfaring med at leje en lejlighed specielt til en polterabend? Jeg vil gerne vide om eventuelle begrænsninger og, selvfølgelig, nogle anbefalinger. Tak på forhånd

0

Annonce ♥

Jeg stod i din situation sidste år. Det kan være en udfordring at finde steder, der er åbne for polterabender på grund af støj og mulige skader. Men der er bestemt nogle lejligheder, der er mere fleksible. Jeg vil råde dig til at være ærlig, når du kontakter udlejerne, så I kan finde en løsning sammen

0

Jeg brugte faktisk https://rentola.dk/ til at finde en lejlighed. De har et bredt udvalg, og du kan filtrere baseret på forskellige behov. Jeg vil anbefale, at du kigger der og også overvejer at kontakte flere steder for at sikre dig de bedste betingelser. Og en sidste ting: husk at sikre dig mod eventuelle skader med en lejekontrakt, så begge parter ved, hvad de går ind til. God fornøjelse med planlægningen

0

Annonce ♥