AnnaPerenna

Medlem
  • Antal besvarelser

    6,823
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    10

Alle besvarelser af AnnaPerenna

  1. Diadem?! Her er et par stykker.. jeg tænker hår ala mette-marit; så se her:
  2. Jeg kommer til og lyde vildt træls.. men den første kjole fra Guldnitz du har på - du ser en smule bred ud.. den anden med det vildere tyl har en vildt flot top . og tør du tage den på er du for sej!
  3. Fuldstændig lækker middag!
  4. JJeg synes den er yndig.. virkelig.. MEN du skal så bare passe på med resten af pynten, fordi kjolen har en del pynt selv.. Udskæringen er anderledes, og det er fedt du ikke ligner alle andre!!! ...så har du skulderpartiet til at bærekjolen!.... Så tror jeg ikke han kan beskrive hvor smuk han sys du er!! Anna
  5. Ja, tænker også at du skal have noget lidt spændende hår, når din kjole er så enkel.. Den falder så flot om dig!.. Den er virkelig flot!!! Anna