JJeg synes den er yndig.. virkelig..
MEN du skal så bare passe på med resten af pynten, fordi kjolen har en del pynt selv..
Udskæringen er anderledes, og det er fedt du ikke ligner alle andre!!!
...så har du skulderpartiet til at bærekjolen!.... Så tror jeg ikke han kan beskrive hvor smuk han sys du er!!
Anna