Irishbride

Anna & Patrick 3 gange så gift!

890 indlæg i dette emne

:cheerleader3::griner:- TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN -HAHA-:heart:

Håber alt er vel og at du ikke har studeret dig selv helt i smadder!

:fløjt:

PS Nåede du nogensinde til London og faldt du over mine sko??

Hej alle :bed:

Tusind tak for lykønskningerne - også dig Anja, selvom jeg ikke lige fik "quoted" dig.

Synes GODT nok jeg har travlt, så det er ikke supermeget jeg har været herinde.

Søde Christina - du må virkelig virkelig undskylde, at jeg ikke fik skrevet tilbage til dig.

Jeg kom til London, og blev så syg, så syg så syg. Faktisk endte jeg med at ligge på mit hotelværelse i halvanden dag, før jeg følte mig rask nok til at tage flyveren tilbage til Dublin :kiss: . Og siden da har jeg haft Patrick + kusine på udkig også. Der var desværre ikke gevinst BAH!!!. Men nu tager jeg lige en sidste omgang og kigger i Guess butikken her på vejen hjem.

Mycket mycket ked af, at jeg ikke har kunnet finde dem til dig :blink:

Og så kan jeg da lige melde, at jeg var på fødselsdagsferie i Galway - på 5-stjernet hotel, som var en overraskelse fra Patrick (som jeg nu godt nok gættede inden, men det fortalte jeg ham selvfølgelig ikke!!)

Det her her så ikke lige hotellet, men smukt er der nu i Irland:

post-16734-1203089692.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cliffs of Moher - som mindede mig om Søren Ryges DR programmer fra Færøerne af en eller anden grund :griner:-

Der bor søpapegøjer, men af en eller anden grund bestemte de sig for at gemme sig!!! :cheerleader3: . Blev jeg mycket fornærmet over!!!

:bilkabarn: - JEG VIL SE EN SØPAPEGØJE - Anna 3 år.

post-16734-1203090585.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige en lille detalje, som jeg er sikker på at en flok Zillaer kan relatere til :cheerleader3:

Ved ankomst står der 2 "cupcakes"med hotellets monogram i glasuren (godt for kokken, at hotellet kun hedder "g" :griner:- ), en tallerken, serviet og en kniv.

Desuden et fint udvalg af blade - den opmærksomme Zilla kan se "wedding"magasinet!!

post-16734-1203092171.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Imorgen er det 17 måneder siden vi blev gift 1. gang i Montreal (og det er jo den, der tæller).

Og det er snart 8. mdr siden vi tog turen op ad gulvet i Århus Domkirke - og NU synes jeg snart godt, at vi kan gøre det igen!!!!! :heart:

ABSTINENSER!!!! - Jeg vil OSSE planlægge :TOTALTbilkabarn:

Hver gang vi ser noget med bryllup eller nogen nævner ordet, siger Patrick højt og tydeligt - "NEJ!!!". Bryllup?? hvem??? mig???????? :griner:-

Jeg må være blevet afhængig. Og det er slet ikke fordi, vi har tid til planlæning af noget som helst, eller penge til at holde en stor fest for den sags skyld (3 tærede nok på finanserne!), men det var nu hyyyyyggeligt.

Men jeg må nøjes med at følge alle jer andre (godt nok mest som "lurer") og så er det som om, der stadig dukker nye bryllupsbilleder op hist og pist fra venner og bekendte, og andre ser billederne for første gang på f.eks. Facebook og vil gerne tale om dem :cheerleader3:

Indlæk IKKE ment som brok eller ynk, men mere nostalgi tror jeg (lyder som om det er 100 år siden jeg blev gift lol)

Tog mig et godt stykke tid at finde ud af, at det vi kikker på er et lille barn -HAHA-

post-16734-1203093519.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveboard::bearhug: TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :hug::)

Håber alt er vel og at du ikke har studeret dig selv helt i smadder!

:)

PS Nåede du nogensinde til London og faldt du over mine sko??

Hej alle :)

Tusind tak for lykønskningerne - også dig Anja, selvom jeg ikke lige fik "quoted" dig.

Synes GODT nok jeg har travlt, så det er ikke supermeget jeg har været herinde.

Søde Christina - du må virkelig virkelig undskylde, at jeg ikke fik skrevet tilbage til dig.

Jeg kom til London, og blev så syg, så syg så syg. Faktisk endte jeg med at ligge på mit hotelværelse i halvanden dag, før jeg følte mig rask nok til at tage flyveren tilbage til Dublin :cheerleader3: . Og siden da har jeg haft Patrick + kusine på udkig også. Der var desværre ikke gevinst BAH!!!. Men nu tager jeg lige en sidste omgang og kigger i Guess butikken her på vejen hjem.

Mycket mycket ked af, at jeg ikke har kunnet finde dem til dig :(

Og så kan jeg da lige melde, at jeg var på fødselsdagsferie i Galway - på 5-stjernet hotel, som var en overraskelse fra Patrick (som jeg nu godt nok gættede inden, men det fortalte jeg ham selvfølgelig ikke!!)

Det her her så ikke lige hotellet, men smukt er der nu i Irland:

post-16734-1203089692.jpg

Årh din stakkel!

Så uheldigt at være i lækre London og så blive syg, øv øv. :(

Skoene skal du ikke tænke på! Jeg har faktisk en veninde, der skal til USA så sætter hende på opgaven - og ellers må jeg tage til London og hente dem selv :cheerleader3:

Tusind tak for forsøgene og al umagen du har gjort for at skaffe dem :cheerleader3:

Lækkert med hotelophold og sikke smukt der er ! Og ps - måske du har fået din fair share af bryllupper...Men ok, forstår godt hvordan man kan blive hooked!

:cheerleader3: Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Årh din stakkel!

Så uheldigt at være i lækre London og så blive syg, øv øv. :thanks:

Skoene skal du ikke tænke på! Jeg har faktisk en veninde, der skal til USA så sætter hende på opgaven - og ellers må jeg tage til London og hente dem selv :shopping:

Tusind tak for forsøgene og al umagen du har gjort for at skaffe dem :thumbsupsmileyanim:

Lækkert med hotelophold og sikke smukt der er ! Og ps - måske du har fået din fair share af bryllupper...Men ok, forstår godt hvordan man kan blive hooked!

:cheerleader3: Christina

Haha - ja, jeg tror, at du har ret. Jeg har haft de bryllupper jeg skal have. Nævn ordet bryllup for Patrick, og han bliver HELT hvid i ansigtet og siger "no no no no no". Kan dårligt nok se noget bryllupsrelateret i tv, uden at han begynder at se bange ud :bearhug: Hvem sagde Zilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige lidt nyt her fra det irske.

Vi skal flytte - HURRA!!!!!. Godt nok kun til et andet leje-hus, for huspriserne her falder ligeså stille, og det ville være tåbeligt at købe nu (ifølge en investeringsmand i mandens tilgiftede familie)

Så vi flytter ind i et hus, som bygherren ikke kan sælge - ganske sikkert fordi salgsprisen er 5,2 millioner kroner

Patrick er indkøbschef til dagligt, men er normalt ikke ret god til at forhandle til sin egen fordel udenfor arbejdet. Men denne gang fik han forhandlet huslejen 1200kr pr måned ned.

Og huslejen er vel ca. en 3. del af hvad afdragene på et lån i huset ville have været :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::shopping:

post-16734-1206614380.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endelig får jeg et stort køkken med en "Belfastvask" hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - jeg HADER, at der er så mørkt i vores køkken. Her er der masser af lys, og Patrick kommer ikke sådan til at gå i vejen når han vasker tøj, for vaskemaskinen har sit eget lille rum :thumbsupsmileyanim:

post-16734-1206614794.jpg

Egentlig er jeg ikke til mørke møbler, men de her er nu ikke så tossede (huset er delvist møbleret - helt almindeligt for udlejningsejendomme i Irland)

post-16734-1206614802.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 af soveværelserne - der er 4 :thanks: - nu er der da vist snart plads til den hund!!!!!!

Det største soveværelse er på 2. sal helt for sig selv. 2 af soveværelserne har eget badeværelse, og der er boblebad i det store badeværelse :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::shopping::bearhug: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE - jeg glæder mig!!!!!

post-16734-1206615021.jpg

post-16734-1206615029.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer