Guest Ankiwi

Farve på bordpynt

8 indlæg i dette emne

Var en tur ude og se det forsamlingshus vi skal være i...

det er heldigvis super flot og så deres opdækning...osse lige i øjet :thumbsupsmileyanim:

står så og beundre bordet (flotte grønne servietter og lys)det var til en fødselsdag

jeg siger så at noget i den stil eller måske i lilla kunne jeg godt tænke mig....

får så at vide at det ik er smagfuldt at vælge andet end helt hvidt når det er til et bryllup :denmarkflag:

men hvis jeg da absolut ville have lilla måtte vi jo se på det

spørger osse ind til om vi må have alkohol med der hvor hun svare at det gør man altså ik til bryllupper eller komfirmationer mere

(gør vi altså i min famillie) men så må de jo lave en bar til os (mente om man selv måtte sørge for alkoholen)

står bare tilbage og tænker...iiiih tak fordi du står og siger jeg ingen smag har :cheerleader3:

Syntes det er dårlig service at sige sådan når der står på deres hjemmeside at vi til planlægningsmøde skal fortælle hvad farve tema vi vil have

jeg fik osse en masse ideer i hvordan rummende skal bruges...

men der virkede det osse som at den måde de gjorde det på var den eneste rigtige

syntes i osse lys og servietter SKAL være hvide!??

og at alkohol er smagløst!??

Hun var ellers meget flink men følte at nogen af mine spørgsmål ik blev besvaret...

tænker stadig over hvad vi må og ik må der...selvom jeg spurgte ind til det

snakkede med min mor der så tilbudte at tage med til planlægnings mødet :cheerleader3:

hun har stået for en del fester og er god til at slå tingene fast...

jeg er måske ik så god til at stå fast og bliver nemt kørt rundt med...

så er rigtig glad for hun skal være der næste gang

skulle bare lige af med noget luft

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Vi har ikke valgt kun hvid til voresbordpynt til bryllupet, det synes jeg det bliver for kedeligt, men der er sikkert nogle der gøre. Vi har valgt at dugene og lysene bliver råhvide mens servitter bliver mørkerøde, de to farve gå er det vi har brugt på vores invitation, bordkort, menubog og risposer, så der ligesom er en rød tråd. Så synes sagtens du kan vælge lilla vis det er den farve du gerne vil have, synes godt der må være lidt farve sådan en dag.

Med hensyn til alkohol synes jeg at man sagtens kan have det, det skal vi selv have. Til om kaffe efter kirken bliver der serveret fad øl, under middag alm vin. Men nå der så skal til at danse bliver der servere fadøl, vand, vin og forskellige alkohol og cider, kan ikke lige huske hvor mange slags men mener det er 5-6 forskellige. Vi har valgt at alkohol skal serveres fordi det er en slags ungdoms fest (over halvdelen er unge) og vi vil gerne have at det bliver noget gang i den.

Synes godt du kan sige til fest steder at i vil have alkohol, husk det er jeres fest og ikke deres, så det er jer der skal bestemme.

Håber mit svar gav menning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er hun da uforskammet hende på feststedet. :cheerleader3:

Jeg mener at man sagtens kan have noget farve på bordene. Vi vil gerne have servietterne i en sart grøn farve , som står til vores menukort og bordkort. Blomsterdekorationerne skal være hvide og grønne. Hvis lilla er jeres farve er det da bare med at klø på.

Alkohol er da bestemt heller ikke forbudt. Vi har nu valgt det fra, men det er mere prisen, da vi holder holder festen på en restaurant. Selv om der serveres alkohol behøver folk jo ikke gå amok og skabe sig åndssvage.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er dog det for noget pjat??

Naturligvis kan I have farve på bordene og naturligvis skal I det, hvis det er det I ønsker. Personligt synes jeg, at et helt hvidt bord er ALT for koldt og trist!!

Vi var selv ude og se vores hotel-lokale i går og da vi kom ud i receptionen havde ham vi talte med allerede fundet deres farvebog med dug/servietter i (de er smart nok lavet af samme stof). Og da vi pegede på den vi vil have lød det kun fornuftigt i hans ører og vi kan få det som han vil have og det lød også på ham, at det er vigtigt med flot bordpynt, så det ikke bare er hvidt i hvidt.

Mht alkoholen. Naturligvis kan man selv medbringe til både bryllup og konfirmation. Det altså ikke de kongelige der skal med, der er ingen der behøver være snobbede bare fordi vi taler om et bryllup. Og det bliver bestemt ikke billigere af at lade dem betale... Så skær igennem og sig, at I selv vil levere, når der nu står i deres betingelser, at det er muligt. Og så fløjt på, hvad de mener man kan og ikke kan!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså det er da den værste gang pjat jeg længe har hørt....hun lever vist i sin egen lille osteklokke og tydeligvis ikke forstand på bryllupper idag!!!! (Prøv at kig rundt i profilerne herinde, der er vist ikke mange der har valgt at holde brylluppet helt hvidt..... ;) )

Så lad du bare hendes mening gå ind af det ene øre og ud af det andet, det er jo heldigvis ikke hendes bryllup og derfor heller ikke hende der bestemmer.....så bed hende om at holde hendes private meninger for sig selv!!!!Girl%20Power.gif

Kh Majken!!!

Redigeret af Missfrance
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sidder lidt her og tænker at hun nok gerne vil ha det sædvanlige for det er nemmest.

Mange steder kører med set up og så er det det de får solgt(læs manipuleret kunder til at købe) det er simpelthen noget de gør for at gøre det lettere for dem selv. Det ku godt lyde som det var det du var udsat for.

Men kun hvidt bryllup er da kedeligt... (min egen snævre personlige mening) og vi skal også ha spiritus, vi har en del der ikke drikker øl så det skal der være no doubt.

Men st fast tag snakken igen og sørg for at tale tydligt eller tag din mor med. Der må bare ikke være dårlig luft og ubesvaret spørgsmål, for det giver bekymringer og det er ikke nødvendigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar :thumbsupsmileyanim:

rart at høre det ik kun er mig der vil have farver....

jeg er begyndte på en liste med spørgsmål jeg gerne vil have svar på...så må jeg bare tage fat i hende igen og spørge så jeg kan få et ordentlig svar...

er jo svært at planlægge når man ik ved hvad man må

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer