Chomper

Brudekjole sort og hvid

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det kommer nok ikke bag på noget der har set min kjole :thumbsupsmileyanim: - men jeg synes sort er FANTASTISK! :thumbsupsmileyanim:

Og hvis det er det, man er til, så er det bare at 'go for it'! Jeg fik super mange komplimenter for mit tilbehør... Og komplimenter kan man jo kun få for få af ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Hvad synes I om at brudekjolen både er sort og hvid? Jeg har fundet denne kjole, som jeg synes er ret elegant.

Den er både fanftastisk smuk og elegant, men nu er jeg renerelt ret vild med kjoler med kontraster. Jeg vil nok måske vælge en amden farve end sort, men jeg er nok bare for overtroisk :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ret meget til sort og hvid :ilovebryllupsklar::thumbsupsmileyanim: Og synes din kjole er virkelig smuk. HVis det er den, du ønsker, så køb den. Den er nemlig yderst elegant

Din kjole er godt nok flot! Holdt du så også temaet i sort/hvidt?

Tusind tak :hug: Jeg var rigtig rigtig rigtig glad for den - lige præcis hvad jeg ønskede og drømte om.

Vores farvetema var sort, hvid og rød. Ganske let for os at vælge, da det er vores absolut yndlingsfarver. Jeg går kun i sort (og en lille smule i rødt), så der var ingen tvivl for os med hensyn til farverne. Det endte dog med at blive en del mere hvidt end hvad vi havde regnet med, men det var helt perfekt og så meget os :thumbsupsmileyanim:

Der er link til min bryllupsberetning i min signatur med masser af billeder af det hele, hvis du skulle få brug for inspiration. Og der er også link til min planlægningstråd med indeks i indlæg 1. Der er tonsvis af billeder af fantastiske og smukke kjoler i sort og hvid

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer