Christine&Christian

Bride Day i Kbh med min veninde

8 indlæg i dette emne

Hej skønne med zilla'er :(

På lørdag skal jeg ha' en rigtig Bride Day med min dejlige veninde. Der er endnu ikke så meget præcist der er planlagt, men til at starte med har min veninde inviteret mig hjem til hende, hvor hun har lavet brunch og vi skal starte dagen med bobler - ikke for mange selvfølgelig :smolf: HUUG

Herefter har vi planlagt at vi skal ud og se på en masse butikker, for at finde alt tilbehøret, eller i hvert fald blive inspireret. Lige nu har vi på tapetet, at vi skal en tur i Agent Provocateur og i en smykkeforretning jeg desværre ikke lige kan huske navnet på :rolleyes: men leder efter nogle øreringe der er vintage inspireret.

Nu vil jeg jo meget gerne høre jer der enten allerede har været ude, eller bare kender nogle af Københavns fantastiske butikker hvor man kan finde bryllups accessories - og alt har interesse, lækre sko butikker, makeup, tasker, smykker- you name it :biggrin:

Måske det kan blive en tråd til must see butikker før brylluppet, så håber at der kommer en MASSE forslag :)

post-40599-1263410979.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det hyggeligt :biggrin:

Jeg kan se du har Julie Sandlau-øreringe i collagen - måske du skal besøge hende ;)

Hun bor i Niels Hemmingsensgade - sidegade til Strøget.

Og så ville jeg helt sikkert gå en tur gennem Strædet (parallelt med Strøget) - der ligger nogle rigtig fine små butikker der og i sidegaderne der løber op til Strøget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæreste Christine!

Først og fremmest tak for din hilsen på min side...

Dernæst vil jeg sige SIKKE EN GOD IDE MED BRYLLUPSSHOPPING- for sjovt nok skal jeg præcis det samme denne lørdag med min veninde! Jeg skal se efter undertøj (en god hvis stropløs løftende bh) samt inspiration til vores vielsesringe, vintage "diamant" øreringe og tja..... andet bryllupshejs.

Min veninde er ligeledes lige blevet friet til- så hende skal vi ud at se på kjoler til.... Så hvis du ser to bridezillaer på strøget- så er det os :-)

Har ikke andet at sige end GOD TUR!!! og så må vi opdateres søndag med vores indkøb

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet hjem efter en skøøøn dag :cheerleader3:

Dagen startede som planlagt med lækker champagne brunch, hvor min veninde virkelig havde sørget for ALT; PAndekager, røræg, bacon, pølser, honning melon, druer, forskellig ost og kød pålæg, juice, te og selvfølgelig champagne :cheerleader3:

Efter en masse planlægningssnak gik turen så til Centrum. Her startede vi med at tage en tur i Agent Provocateur som jeg havde høje forventninger til efter billeder på hjemmesiden, jeg må dog indrømme at jeg synes det var lidt af en skuffelse :cheerleader3: Udvalget var temmelig begrænset, og så synes jeg ærlig talt ikke det var så eksklusivt og lækkert som det så ud på billederne... Nåh, men stadig ved godt mod tog vi så videre til undertøjsforretningen Bedtime. Butikken har to etager, hvor nederste etage er lidt frækkere :cheerleader3: der var stadig udsalg, så en del af udvalget var de aller største og mindste størrelser - lækkert - men man skal nok lige vente nogle uger så de nye kollektioner er kommet. Butikken plejer have rigtig lækkert, feminit undertøj, og priserne er også rimelige. Min veninde fandt en rigtig god BH, men jeg fandt ikke lige det jeg manglede.

Herefter gik turen til skobutikken Kassandra, en butik med super lækre (og desværre også rigtig dyre) designer stilletter, pumps mm. Jeg regner ikke med at det bliver et par Prara stilletter jeg kommer til at vimse rundt i på dagen, men vi blev godt inspireret og var herefter klar til en tur i Magasins skoafdeling :cheerleader3: Her hev min veninde et par stilletter frem som vi første lavede lidt sjov med, da de var ret ekstreme, men efter lidt stilhed hvor vi begge står og betragter skoen går jeg til bekendelse og indrømmer jeg fanktisk synes den er lidt vild på den gode måde - hvorpå hun også kryber til korset :loveboard: Skoen er vedhæftet og er af mærket Dune.

Sidste del af turen var planlagt til smykker, hvor vi først gjorde stop i Carre, hvor jeg lidt faldt for et par store dråbeformede øreringe, men de var alligevel ikke helt nok glamour til bryllup :cheerleader3: Så vi krydsede lige gaden og smuttede ned i Wettergren & Wettergren. Jeg har aldrig været i butikken før, men jeg havde fortalt min veninde at smykkerne jeg ledte efter gerne skulle have et vintage look - og butikken var helt perfekt! Fandt en masse øreringe jeg fik prøvet. Mange af øreringene er med ægte diamanter og oxideret sølv, der giver sølvet en lidt mørkere farve, og på den måde for dem til at fremstå ældre. Jeg fik forelsket mig i et par øreringe der er vedhæftet. De står dog til den nette sum af 8.9oo,- så jeg tror at det de skla bruges til er inspiration :cheerleader3: Men hvis man har et lidt større budget, så synes jeg klart det er værd at se på... og hvis budgettet ikke er og man bare vil se på lidt godter ;)

Så var der lidt mere planlagt, som du havde foreslået Susanne, ville vi også have været forbi Julie , men brunchen tog lidt længere tid end forventet, så butikkerne nåede at lukke før vi var færdige... men det er jo bare en undskyldning for at have en Bride Day 2 ;)

Soba, du må også Meget gerne fortælle hvor I kom hen og om i havde succes? Og selvfølgelig også andre der kunen have lyst til at inspirere med med butikker :cheerleader3:

post-40599-1263728243.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder da bare som en helt perfekt dag, selvom du måske ikke fandt alt det du kiggede efter - inspireret blev du da i hvert fald ;)

Det er sjovt du siger det med Dune-skoene. Jeg har haft præcis den samme oplevelse med et par andre Dune-sko. Vi tog den op i spøg og blev så enige om, at den var ret fed! Desværre var den ikke den rigtige farve og den var også AAALT for høj til mig :loveboard: Men pæn, det var den!

Du må besøge Julie en anden dag - det er godt at have en undskyldning for at skulle forbi der :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, sjovt du har haft samme oplevelse med Dune skoene :cheerleader3: vi grinte også af at vi begge ikke ville være den første til at tilstå :cheerleader3: Og ja, de er super høje, men jeg vil helst have en sko på med plateu foran, så de Skal være høje - føler mig lidt ekstra feminin når benene lige blive 10-15 cm længere :loveboard: Og vi skal helt sikkert forbi Julie Sandlau, men nu står den i første omgang på bryllupsmessen i Bella Center på lørdag - Glæder mig!!! :cheerleader3:

Redigeret af Christine&Christian
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hehe, sjovt du har haft samme oplevelse med Dune skoene :cheerleader3: vi grinte også af at vi begge ikke ville være den første til at tilstå :cheerleader3: Og ja, de er super høje, men jeg vil helst have en sko på med plateu foran, så de Skal være høje - føler mig lidt ekstra feminin når benene lige blive 10-15 cm længere :cheerleader3: Og vi skal helt sikkert forbi Julie Sandlau, men nu står den i første omgang på bryllupsmessen i Bella Center på lørdag - Glæder mig!!! :cheerleader3:

Jeg har været så usnedig, at planlægge shopping-tur til London i den samme weekend som bryllupsmesse i Bella Center - jeg ved ikke helt hvad jeg tænkte på!? :cheerleader3:

Jeg tror nu, at min kommende synes det falder utrolig heldigt sammen ;)

Rigtig god tur på lørdag - jeg er kun lidt jaloux! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer