Lunde

Egne klistermærker?

18 indlæg i dette emne

Jeg ville gerne høre om der er nogen som kender en hjemmeside hvor man evt. selv kunne designe sine egne klistermærker/stickers? jeg har ledt og ledt og synes ikk jeg kan finde noget som helst :(

Jeg har vedhæftet et billede som jeg gerne ville have i den stil, bare med mit eget design/monogram ... nogen som kender en god og billig - helst dansk hjemmeside???? :)

5600633a-t.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det koster nok en formue at få lavet en stanseform med jeres eget logo og få skåret et lille oplag af klistermærker. Mit bud er at embossing er det du bør gøre i stedet

Ja har godt hørt og læst om det inde på Panduro Hobby, men synes det så mega svært og dyrt ud :-( har du prøvet det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, her er nr. 2 igen

Nå, den vil åbenbart ikke. Men det er på vistaprints hjemmeside du kan lave klistermærker med eget monogram..

Den første hjemmeside synes jeg havde nogen ikke så pæne klistermærker, og ville helst gerne have de klistermærker jeg har vedhæftet et billede af i sølv stickers :) der må bare være en hjemmeside hvor de laver dem, hvor de så også kan lave min tekst på istedet for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det koster nok en formue at få lavet en stanseform med jeres eget logo og få skåret et lille oplag af klistermærker. Mit bud er at embossing er det du bør gøre i stedet

Ja har godt hørt og læst om det inde på Panduro Hobby, men synes det så mega svært og dyrt ud :-( har du prøvet det?

Det er super nemt - bare brug Lenas blog, den er fantastisk: Klikklik

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen for bud :-) hmm .. det er ikke noget jeg står og snart skal bruge, men ville være super at gemme en side til når jeg senere skal bruge det, men nu må jeg søge lidt mere, men tak for jeres bud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke helt den stil du ønsker, men tag et kig. De er nu meget søde...

http://www.romanceshop.dk/index.aspx?type=Product&Lang=denmark&PId=1115765&tagval=create_accessories_labels&menuIdx=2

Redigeret af evita
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bare det er dyrt at det koster 19 kr, og så når man sætter sit logo/monogram ind så koster det lige 29 kr. ekstra :(

Så synes jeg bedre om disse Link- men dem kan man ikke sætte sit logo ind på, men kun skrive navne, men synes de er søde :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at der kan være forskel på kvalitet. Noget af det der er printet almindeligt på en label (Caligraphen?!!) kan risikere at løbe i farverne hvis de bliver våde/fugtige

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes bare det er dyrt at det koster 19 kr, og så når man sætter sit logo/monogram ind så koster det lige 29 kr. ekstra :(

Så synes jeg bedre om disse Link- men dem kan man ikke sætte sit logo ind på, men kun skrive navne, men synes de er søde :-)

Men hvis man tilmelder sig deres (overivrige) nyhedsbrev, får man ofte tilbud om gratis upload, halv pris på eget design osv osv ... man får så godt nok også post HVER dag, men det kan betale sig.

Evt. så giv mig din email, så kan jeg vidersende det næste tilbud af den slags :)

Der er lang tid før jeg skal bruge dem, men jeg kan bare tilmelde mig det når det er :) men ellers tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer