CarrieDee

Hej med jer

1 indlæg i dette emne

Jeg vil bare præsentere mig selv, da jeg er ny herinde, og er helt VILD med forummet og alle dets muligheder, så jeg kommer nok til at hænge ved her ;) Fantastisk mulighed for at få inspiration - og ikke mindst dele "kulleret" med nogle andre bryllups-tosser! :D

Lidt om mig. Jeg hedder Carrie, er 25 år og bor i Århus med min dejlige søn Noah på 5 år! :) Han skal være storebror til juni, da hans far og hans kæreste skal have barn, så det er vi ret meget oppe at køre over lige pt! :D Noahs far og jeg gik fra hinanden da Noah var 1 år - vi hang egentlig mest sammen til sidst pga. Noah! Vi har et dejligt samarbejde allesammen, og det er bare en velsignelse! :loveflag:

JEG har bare fundet den mest fantastiske mand i verden! :loveshower::heart: (Det har I sikkert også...underligt?!) :biggrin: Vi er faktisk ikke rigtigt forlovet endnu, men jeg håber det er ok, at jeg tyvstarter herinde lidt, for vi har altså talt en smule om det! Så det skal nok blive en kendsgerning i den nærmeste fremtid :iloveyou: Han hedder Martin, er 29 år og vi har bare så meget til fælles. Det er fantastisk dejligt! Nå, jeg kunne jo ævle løs i 100 år, det skal jeg ikke! :oops:

Lige et spørgsmål til jer garvede brugere. Jeg kan ikke uploade et avatar/profil billede. Den siger "Fail to update picture". Jeg har gjort det mindre end 200kb - så jeg forstår ikke helt hvorfor? Håber I kan hjælpe :unsure::)

MANGE hilsner fra Carrie :a1221:

post-55615-0-33058500-1321569415.jpg

Jeg har kun dette ene billede af os på denne computer! Vi er slet ikke så røde i virkeligheden :biggrin:

Redigeret af CarrieDee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer