Ditte

Leveringstid fra USA! Hvor længe?

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har modtaget en specialsyet kjole fra Kina på to uger, og strømpebånd fra USA på 1½ måned... der er såå stor forskel, man er nødt til at se på hvad sælger har lovet ved bestilling, for det kan være alt fra expres på en uge, til 2 måneder...

Venter på et par øreringe på 8. måned, tror ikke rigtigt på den længere..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil også sige - at det kan man ikke sige noget "generelt" omkring.. Fordi der er SÅ stor forskel på hvilken forsendelses metode de bruger..

Jeg har ventet 3 mdr på noget fra KIna - men jeg har også fået noget fra Kina indenfor en uge.. Og jeg har fået ting fra USA efter 2mdr - og har fået noget efter 5 dage.. :) Så tror der er MEGET stor forskel..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som andre siger .... det handler meget om, hvordan se sender pakken.....

Hvis du skal ha et par guidelines, som jeg har fundet ud af, så er tiderne fra de bliver smidt af på posthuset:

Fra USA:

Priority Mail International => 6-10 dage

First-Class Mail International => Lidt som vinden blæser, typisk omkring 1 måned

Kina(eBay):

Standard Shipping from outside US => Typisk et par uger

Economy Shipping from outside US => Typisk omkring 1 måned

- hvis andre har andre erfaringer er de jo velkomne til at rette mig! :) Jeg har faktisk lige bestilt noget fra USA, som kommer på Priority Mail, for at være sikker på, at det kan nå hjem inden jul. Kom til at koste lidt extra, omkring 5 dollar, men ja :)

Tit hvis du køber noget fra Kina (eBay) er der jo mange, der sælger det samme og til samme pris .... så husk at tjekke forsendelse - nogle bruger standard, andre economic - og jeg har altså kun oplevet, at Standard ryger dobbelt så hurtigt igennem som Economic

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer