Guest betina.b

Kort og andet DIY-tilbehør / Billeder i #10

23 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Hvis der er nogen som mig :fløjt: , der gerne vil være kreativ med indbydelser osv. men ikke helt har tålmodigheden eller kreativiteten er denne side måske en løsning :D http://www.cardsandpockets.com/

Jeg har lige bestilt en prøvepakke til vores indbydelser med foldet kort, kuvert, indstikskort og papir til invitationsteksten + ting til RSVP til 10$ og man sammensætter selv det hele med farver, mønstre osv. så det blir lidt personligt :thumbsupsmileyanim: Prøvepakken sender de endda fragtfrit til danmark :o

Der er et hav af muligheder derinde, så måske nogen kunne gøre nytte af siden.

Vi bestiller helt sikkert vores derfra og selv samler og skriver teksterne. Det vil koste 400 kr for 40 indbydelser, der så er semi-hjemmegjorte :tunge:

Redigeret af betina.b
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Det ser stilet ud! Håber du lige giver en update, når prøvepakken er kommet til DK, så vi kan se om det også lever op til forventningerne :-)

Den er allerede kommet - det tog kun en lille uges tid - og det er god kvalitet :thumbsupsmileyanim: Det er mindst ligeså godt som hvis det købes i Panduro f.eks.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kanon side, der står jo også mål på de diverse invitationsmodeller, det er da i hvert fald en side jeg skal side og kigge lidt på, når jeg skal i gang med mine invitationer :) Og blev samtidig mindet om, at man skal huske at lave invitationens str. efter en korrekt kuvert ellers går den da gal :lol:

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

smider du ikke lidt billeder af det?

Jo, det skal jeg nok! Får taget billeder iaften...

Kanon side, der står jo også mål på de diverse invitationsmodeller, det er da i hvert fald en side jeg skal side og kigge lidt på, når jeg skal i gang med mine invitationer :) Og blev samtidig mindet om, at man skal huske at lave invitationens str. efter en korrekt kuvert ellers går den da gal :lol:

Arhmen jeg synes den er genial :D Man kan bestille indstikskort til at printe på og så står der hvilke mål man skal skære dem ned i afhængigt af hvor mange niveauer man skal ha. Derudover kan man hente skabelon i word, så du har papirstørrelsen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå tøser fik selvfølgelig ikke lagt billeder ind igår, men de er taget :tunge: Prøver igen i aften!

Vi har bestilt vores invitationer igennem dem og papiret er så lækkert! - har bare ikke helt fundet ud af hvor jeg får det trykket henne?

Vi printer selv, det er jo super nemt når man kan henter skabelonerne så man har papirstørrelsen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

smider du ikke lidt billeder af det?

Jo, det skal jeg nok! Får taget billeder iaften...

Kanon side, der står jo også mål på de diverse invitationsmodeller, det er da i hvert fald en side jeg skal side og kigge lidt på, når jeg skal i gang med mine invitationer :) Og blev samtidig mindet om, at man skal huske at lave invitationens str. efter en korrekt kuvert ellers går den da gal :lol:

Arhmen jeg synes den er genial :D Man kan bestille indstikskort til at printe på og så står der hvilke mål man skal skære dem ned i afhængigt af hvor mange niveauer man skal ha. Derudover kan man hente skabelon i word, så du har papirstørrelsen :thumbsupsmileyanim:

Kan du hente de ting gratis eller hvordan og hvordan gør man det?

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smider du ikke lidt billeder af det?

Jo, det skal jeg nok! Får taget billeder iaften...

Kanon side, der står jo også mål på de diverse invitationsmodeller, det er da i hvert fald en side jeg skal side og kigge lidt på, når jeg skal i gang med mine invitationer :) Og blev samtidig mindet om, at man skal huske at lave invitationens str. efter en korrekt kuvert ellers går den da gal :lol:

Arhmen jeg synes den er genial :D Man kan bestille indstikskort til at printe på og så står der hvilke mål man skal skære dem ned i afhængigt af hvor mange niveauer man skal ha. Derudover kan man hente skabelon i word, så du har papirstørrelsen :thumbsupsmileyanim:

Kan du hente de ting gratis eller hvordan og hvordan gør man det?

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Jeg går ind på den "precut enclosure" jeg skal ha og nederst på siden står der "microsoft Word DIY templates" Se her: http://www.cardsandpockets.com/25pkblankenclosuresperfetto5x575.aspx Det samme kan du gøre under "pre-cut invitation".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Betina.b!

Tak for et super fedt link - tror klart jeg kommer til at bruge den side..! :rolleyes:

Men kan ikke helt gennemskue hvor meget man gør selv og hvor meget, der er samlet fra starten? Får man bare en masse pap eller er det skåret ud for en når man får det? Og hvad er det, man skal printe på? er det selve teksten og hvad er det for noget papir det skal printes på?

Ved godt det lyder som mange dumme spørgsmål, men har prøvet at finde ud af det på siden og jeg kan ikke lige gennemskue hvor meget DIY, det er.. :huh:

Mvh og tillykke med forlovelsen,

Sonja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ sonja89: det er helt okay :) Altså selve kortene er færdig-foldede når du får dem. Er lige på fra mobilen, så kan ikk lige kigge på siden...

Men du kan vælge om du vil to lag ligesom vi har, pink bagerst og hvid yderst. Mener det hedder invitation mat og ... Det andet kan jeg ikk huske :) man kan printe på begge ark, så hvis man bare vil ha et lag nøjes man med invitation mat.

Håber det gav lidt mening :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

@ sonja89: det er helt okay :) Altså selve kortene er færdig-foldede når du får dem. Er lige på fra mobilen, så kan ikk lige kigge på siden...

Men du kan vælge om du vil to lag ligesom vi har, pink bagerst og hvid yderst. Mener det hedder invitation mat og ... Det andet kan jeg ikk huske :) man kan printe på begge ark, så hvis man bare vil ha et lag nøjes man med invitation mat.

Håber det gav lidt mening :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

@ bogb: tak for info! Det var jeg ikk klar over. Hvordan er reglerne/satserne på told? Betalte nemlig ikk noget på prøvesættet...

Jeg skulle heller ikke betale for min prøve, men så snart du bestiller en pakke så skal den igennem tolden og her åbner de ikke pakkerne, men estimerer en pris ud fra vægten. Min pakke vejede jo ret meget fordi det var papir og jeg klagede derfor efterfølgende over at jeg skulle betale dobbelt så meget i moms som indholdet kostede....har fået nogen af pengene retur, men det bestemt ikke nemt at få igennem....men når det så er sagt, så taler vi nok om at jeg samlet har betalt 600 for moms, men det er dog stadig omk jeg ikke havde regnet med :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ bogb: tak for info! Det var jeg ikk klar over. Hvordan er reglerne/satserne på told? Betalte nemlig ikk noget på prøvesættet...

Jeg skulle heller ikke betale for min prøve, men så snart du bestiller en pakke så skal den igennem tolden og her åbner de ikke pakkerne, men estimerer en pris ud fra vægten. Min pakke vejede jo ret meget fordi det var papir og jeg klagede derfor efterfølgende over at jeg skulle betale dobbelt så meget i moms som indholdet kostede....har fået nogen af pengene retur, men det bestemt ikke nemt at få igennem....men når det så er sagt, så taler vi nok om at jeg samlet har betalt 600 for moms, men det er dog stadig omk jeg ikke havde regnet med :td:

Skod :( Er der ikke noget med at man kan "snyde" tolden på en eller anden måde?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

@ bogb: tak for info! Det var jeg ikk klar over. Hvordan er reglerne/satserne på told? Betalte nemlig ikk noget på prøvesættet...

Jeg skulle heller ikke betale for min prøve, men så snart du bestiller en pakke så skal den igennem tolden og her åbner de ikke pakkerne, men estimerer en pris ud fra vægten. Min pakke vejede jo ret meget fordi det var papir og jeg klagede derfor efterfølgende over at jeg skulle betale dobbelt så meget i moms som indholdet kostede....har fået nogen af pengene retur, men det bestemt ikke nemt at få igennem....men når det så er sagt, så taler vi nok om at jeg samlet har betalt 600 for moms, men det er dog stadig omk jeg ikke havde regnet med :td:

Skod :( Er der ikke noget med at man kan "snyde" tolden på en eller anden måde?

Jo hvis du får nogen fra USA til at sende pakken som gave...men så skal du kende nogen i USA der kan sende den videre...de plejer ikke at tjekke private pakker på samme måde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer