DitteWisti

Hår inspiration

9 indlæg i dette emne

Da jeg har skulderlangt hår vil jeg gerne have det sat op. Jeg forestiller mig at jeg skal ud og have investeret i sådan nogle perler til håret, og så skal det sættes op i en knold. Da jeg har en meget høj pande skal der desuden enten leges med bumpits eller hænge noget pandehår løst... Jeg har fundet noget inspiration via disse billeder.

Den første her er jeg helt vild med pga. det løse samtidige faste look. Det er rigtig lækkert! Tror dog ikke jeg har langt nok hår til det...

post-43013-1278773116.jpg

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad er bumpits? :)

Bumpits er nogle små buer af plastik som man sætter ind under noget af sit hår for at skabe volume. Det virker rigtig godt :) Dem jeg købte er jeg dog ved at sælge da jeg er blevet klippet korthåret ^^se her.

:rolleyes: hm, hm.... man laerer noget nyt hver dag :cheerleader3:

Flotte frisurer

0

Del dette indlæg

Hvad er bumpits? :cheerleader3:

Bumpits er nogle små buer af plastik som man sætter ind under noget af sit hår for at skabe volume. Det virker rigtig godt :shooter: Dem jeg købte er jeg dog ved at sælge da jeg er blevet klippet korthåret ^^se her.

:rolleyes: hm, hm.... man laerer noget nyt hver dag :biggrin:

Flotte frisurer

Haha jeg købte faktisk nogle af de der bumpits i sommers. Tror man skal øve sig lidt :) Det så virkelig underligt ud på mig. Selvom jeg har meget tykt har, var det meget tydeligt, at jeg havde sat dem indenunder, så i stedet for det fancy bump a la 60'erne lavede det bare en meget stejl "skive" lige i vejret og så ned igen 2 cm efter. Måske jeg ikke har tålmodighed nok til den slags.. men vil dog lige give videre, at for den knap så skarpe hårsætter, er det måske ikke lige vejen :)

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil mene at det kommer meget an på hvordan man sætter sit hår. Sættes det stramt omkring bumpitten og det ikke er touperet ser det underligt ud.. Toupere man det dog lidt over bumpitten m. lidt lak (som vist i youtube videoer) sidder den ikke kun bedre, men det ser også meget flottere ud! Dertil skal håret bagved sættes op på sådan en måde at volumen bliver. Det kræver lidt øvelse, men det kan gøres! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer