Ki Schou

Administrators
  • Content count

    3,609
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

Ki Schou last won the day on March 26 2019

Ki Schou had the most liked content!

Community Reputation

212 Excellent

2 Followers

About Ki Schou

  • Rank
    Ki
  • Birthday 01/06/1974

Kontakt

  • Hjemmeside
    http://

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    Frederiksberg

Recent Profile Visitors

9,371 profile views
  1. Hej med dig og velkommen til Bryllupsklar Har du været forbi DENNE side, der er et par fotografer fra Jylland, som måske kunne falde i din smag. Håber du finder det du søger. Held og lykke med det hele.
  2. Hej med dig og velkommen 80-100 personer er mange folk, og det vil løbe op i både udgifter til mad og drikkevarer. Men det behøver ikke komme i nærheden af flere hundrede tusinder, men I skal nok heller ikke forvente at I kan holde det på fx 30.000 kr. når I er så mange. Selve festen - lokale, mad, drikkevarer, musik - er jo den allerstørste udgift i budgettet. Så hvis I fx kan være heldige at finde en stor hytte eller koloni eller forsamlingshus, som er billig i leje og hvor I selv kan stå for det hele, så vil det jo være langt billigere end at holde festen på et sted hvor I skal købe jer til alt. Det bliver også et større arbejde for jer selvfølgelig, men mange foretrækker selv at stå for alt. Jeg kender ikke noget sted omkring Århus, men det kunne være at Bent fra Diskobil ser denne tråd, han er nærmest et omvandrende leksikon hvad angår feststeder, han har spillet musik så mange steder efterhånden og har derfor stor indsigt i lokaler rundt om i landet. Held og lykke med det hele
  3. Hej Martin, du skal overhovedet ikke afsløre noget om det til din kæreste. Det vil måske fremgå af æsken hvilken butik den er fra, men prisen er irrelevant. Held og lykke med det hele
  4. Det kan jeg ikke se skulle være noget problem hvis du vil have 4 brudepiger fordi du ikke kan vælge nogen fra, så skal du gøre det, det spiller ingen rolle om der er 50 eller 100 gæster. Held og lykke med det hele
  5. Min mand og jeg blev viet af den daværende sundhedsminister, vi ringede og spurgte om han ville komme ud og gøre det og han sagde ja. Vi holdt fest på en restaurant med en stor terrasse og vielsen foregik der. Så hvis du kan få et byrådsmedlem ud, så er der frit slag for location, flere feststeder har location som egner sig som vielses sted også Held og lykke med det
  6. Jeg tror også roligt I kan handle i Alt til bruden, det indlæg du har svaret på Michelle er jo meget gammelt og ikke relevant længere med ny ejer
  7. DJ

    Det er en rimelig vigtig ting at få aftalt, ja Jeg ved med Diskobil, at de spiller i ret lang tid, jeg tror det er de færreste DJ's der tilbyder lige så lang spilletid uden at tage ekstrabetaling.
  8. Uh ved godt jeg slet ikke er nogen hjælp nu men jeg ville droppe halskæde til din kjole, fordi der "sker så meget" på den med mønstre og folder. Du kunne istedet gøre det lidt elver/natur agtigt med dit hår, noget fletvækr fx?
  9. Hej og velkommen til Bryllupsklar Jeg ville synes det var fedt, for det afspejler jo den type mennesker, som I er. Det "vildeste" bryllup jeg har deltaget i, var et meget uformelt bryllup med temaet Wild West. Alle kom udklædte som cowboys, indianere og saloon girls - det var så sjovt og gennemført og simpelthen SÅ spot on i forhold til brudeparret, som elsker klæd-ud fester
  10. Har han friet?
  11. Fedt, tillykke med det
  12. Velkommen til Bryllupsklar og tillykke med jeres kommende bryllup Personligt ville jeg ikke selv vedlægge en ønskeliste til dem, der bliver inviteret til receptionen. Enten finder de på en lille ting selv, eller også spørger de efter gaveønsker. Er sikker på de fleste nok skal have et eller andet med til jer
  13. Hej og varmt velkommen til Bryllupsklar - tillykke med det kommende bryllup Hvis der kunne blive plads rent logistisk og økonomisk, så ville jeg vælge at invitere dem med. Selvom du ikke kender deres mænd, så er et bryllup en kærlighedsfest, og derfor er det virkelig en dejlig fest at gå til som et par Men jeg tror ikke der ville blive sure miner fra dine veninders side, hvis du vælger ikke at invitere deres bedre halvdel.
  14. Jeg ville godt turde hyre dem til det, som du skriver, eftersom der formentligt er en overtjener fra kroen, som kommer til at styre hele arrangementet. Men hvis I ikke stiller vin på bordene, så kræver det meget af dem, når de kun er 2 personer, hvis de hele tiden skal sørge for at folks glas er fyldte.