Guest Deeme

Sort baggrund på Menukort

5 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Jeg håber der er nogle der måske kan hjælpe mig. Sagen er den, at jeg har lavet en menu kort som jeg ønsker skal have sorte magner og resten skal være hvid baggrund. Jeg arbejder i publisher, og ved simpelthen ikke hvordan jeg kan lave det.

Min er den der ikke har den sorte kant.

post-47524-0-21015100-1325151053.png

post-47524-0-09136100-1325151170.jpg

Redigeret af Deeme
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke hjælpe med publisher... Men vil bare foreslå dig, hvis du ikke får det til at virke, at du bare kan printe dem ud uden de sorte margener, og så bruge dobbeltklæbende tape til at sætte dem på et stykke sort karton, vupti :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger.

Jeg håber der er nogle der måske kan hjælpe mig. Sagen er den, at jeg har lavet en menu kort som jeg ønsker skal have sorte magner og resten skal være hvid baggrund. Jeg arbejder i publisher, og ved simpelthen ikke hvordan jeg kan lave det.

Min er den der ikke har den sorte kant.

Du kan sende mig en PM med din mailadresse - så kan jeg lave den i PhotoShop, hvis du har lyst til det :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger.

Jeg håber der er nogle der måske kan hjælpe mig. Sagen er den, at jeg har lavet en menu kort som jeg ønsker skal have sorte magner og resten skal være hvid baggrund. Jeg arbejder i publisher, og ved simpelthen ikke hvordan jeg kan lave det.

Min er den der ikke har den sorte kant.

Du kan sende mig en PM med din mailadresse - så kan jeg lave den i PhotoShop, hvis du har lyst til det :heart:

Tusind tak for at du gider hjælpe mig :kiss: Men tror jeg fandt ud af det. Jeg lavede forsøgt en sort magen... tror det er en okay løsning :wink:, håber bare den holder ved når den udskrives...

post-47524-0-63543400-1325151883.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer