monsii

simone og ulrik's store dag d.10-05-2014. alt for længe til ;-D

31 indlæg i dette emne

hej med jer...

jamen nu er det så min tur.

vi skal giftes på rådhuset indtil videre bliver det d.15 december 2012, men det bliver nok rykket til januar, da folk brokker sig over det, og det er jo osse temmelig tæt på juleaften, og vi vil jo helst ikke risikiere at de få mennsker der skal med ikke komme.

Redigeret af monsii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak skal du ha, jamen jeg sidder osse herinde hele dagen og kigger, men bliver bare mere og mere forvirret, kan slet ikke se hvordan man kan planlægge et brullup for 59 mennsker på vores lave budget, vi ved dog ikke 100 hvad det bliver på da vi først skal til at spare op til det jo, men det bliver på mellem 54,000 og 70,000, er det fuldkommen urealistisk?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en fin budget.

Mange har klaret det på mindre. :biggrin:

Det vigtigste er i finder ud af hvad i vil gøre med hensyn til mad, drikkevarer, lokale.

Måske forhøre jer allerede nu omkring hvad kuvert pris er (hvis i har bestemte lokaler i tankerne).

For det er en dyreste post, så det gør det nemmere at finde ud af, hvor meget i skal have sparet op for at få den fest i ønsker. :)

0

Del dette indlæg

takker ;-D

maden laver jeg og min familie selv, er kok såå. min mor klaret det for 35.000,men det var osse på rådhuset og hun havde jo ikke sådan en kæmpe kjole som jeg skal ha sååå det er lidt svært at samligne med min mors og det er det eneste jeg har at samligne med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

så kom min smukke ring i går og jeg kigget self på den trods kæresten havde sagt jeg ikke måtte, men kunne ikke dy mig, men så kom kæresten hjem og han ville lige se den sagde han så og tror i ikke han faldt på knæ og friet til mig med den. jeg græd og grinte på samme tid, det havde jeg ikke lige forventet. men sagde da ja!!! jeg ville gerne ligge et billede ind, men kan ikke finde ud af det, men det er den på mit profil billede.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har jeg valgt sko, og jeg glæder mig såå meget til at skulle bestille dem om mange mange måneder. selv kæresten er forelsket i dem, så det er dem!!! og så er de jo blå så har osse fundet mit det blå!!

post-57065-0-63342300-1340542483.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer