Hej
Jeg skal giftes for anden gang her til Juni. Jeg tager den ret afslappet og er evigt taknemmelig over, at jeg ikke føler, jeg SKAL have en hvid kjole på og myggenet over hovedet ej fred med det, jer der holder jer til traditionerne Jeg synes, dette bryllup handler mere om ægteskabet end festen og jeg glæder mig egentlig aller mest til at synliggøre min kærlighed til min mand, fremfor at gå ned af altergangen med min far, i det helt store dress. Vi har inviteret dem, vi gider se og ikke hele den store pukkeltryggede, som jeg gjorde med min eksmand dengang. Generelt synes jeg, at det er meget mere OS denne gang.
Sidst vil jeg sige..... gør hvad I har lyst til.
Mvh. Irene