KarinaT

Medlem
  • Antal besvarelser

    2,834
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af KarinaT

  1. Hejsa...vi gav ca 8500 kr...men det er incl transport, nu hvor han kom helt fra kbh og vi bor i det mørke vestjylland...Men det var helt sikkert pengene værd...
  2. Og en af mine favritter
  3. Har lige leget lidt med et par af billederne
  4. Tak for det søde Tror heller aldrig jeg har været mere lykkelig i hele mit liv
  5. Kan jeg godt forstå søde...det er også bare den mest fantastiske dag... Ja det er utroligt hvor meget sådan et klip kan sige...det giver meget godt et indblik i hvor dejlig og romantisk hele dagen og aftenen var
  6. Jamen farvel søde Anja... Det har været rigtig hyggeligt at møde dig herinde også... Mange tak for inspirationen Held og lykke i fremtiden...
  7. Ja jeg kan også bare se det igen og igen Hejsa...jeg havde ikke skrevet noget i invitationen...men på hjemmesiden skrev jeg at gommen kom i jakkesæt (bare så der ikke var nogen der dukkede op i smoking) og at vi ønskede at folk følte sig behagelig tilpas, så tøj var frit - så længe de lod campinghabitten ligge derhjemme... Maleriet til Christian så sådan ud
  8. Ja ikk...glæder mig helt vildt til at få den behandlet så vi kan få den ind... Men vi ska bruge noget egetræsvoks...og det kan vi bare ikke finde nogle steder...øv øv
  9. Ihhh altså...hvor er du bare SMUK!!! Det ser ud til at i havde en helt fantastisk dag Endnu engang et stort TILLYKKE med dagen...
  10. Ja, ikk...Jeg blev også bare SÅ glad da jeg så det
  11. Okay så kommer den her...men lige en lille forhistorie... Da vi kom hjem med taxa'en ville jeg bare af kjolen med det samme, men Christian sagde at jeg lige skulle vente lidt endnu. Han havde bundet en snor op som jeg skulle følge...den førte mig ind i stuen, ud i køkkenet, ud i baggangen, ud i udestuen og ud i garagen... NEJ DET VAR IKKE EN BIL Jeg gik ind i mørket og så tændte han lyset... DER STOD DET JO...mit drømmeskab! Vi var i starten af juni på det blå marked i Bramming for at passe en stand for Christians morfar. Han havde dette super flotte antikke skab til at stå og jeg var solgt...men det var bare alt for dyrt (ja selv på et kræmmermarked) Da vi var kommet hjem og jeg lige var uden for rækkevidde, havde Christian ringet til sin morfar og sagt at han ikke måtte sælge skabet for det skulle være min morgengave Sådan ser det så ud. Det skal lige have en voksbehandling inden vi kan tage det ind... (Det er toppen der ligger på pladen, men den kunne ikke lige være der)
  12. Total griner...og skulle da lige se det smukke udstyr
  13. Vil i forresten se hvad jeg fik i morgengave???
  14. Hej søde Ditte... Det har været en førnøjelse at få lov til at følge jeres dag...de billeder siger jo bare ALT! Der har både været latter, smil og tårer her bag min lille skærm Sådan en stor dag er bare det mest fantastiske og man kan tydelig se i din beretning at i har nydt tiden og at i er SUPER lykkelige sammen... Jeg ønsker jer al held og lykke i fremtiden og endnu engang et stort TILLYKKE... Og STOR til Torben T...de billeder er jo fantastiske...
  15. Da vi kom hjem fik vi et glas champagne og byttede morgengaver... Det var helt en fornøjelse at få den varme og tunge kjole af og kun sidde i undertøj og slappe af...klokken blev 4 inden vi kom i seng og vi havde siddet og fordøjet alle indtrykkene fra dagen... Jeg blev traditionen tro båret over dørtærskelen - dog ind til soveværelset Og så får i ikke mere for den 25-øre
  16. Ja ja...lidt kongelig er man vel altid
  17. Christian var ikke så hurtig så han fik dobbelt-up på ris... Da vi var kommet ud af byen måtte vi da også lige stoppe så han kunne komme ud og ryste bukserne
  18. Klokken havde nu nærmet sig de 2 og vores taxa var kommet... Vi har jo godt klar over at så betød det ris igen...hmm hva gør man så???? Tja jeg kom løbende ud af forsamlingshuset mens jeg råbte "Af banen" og "Pas påååå" og hoppede let og elefant ind i taxaen...de der stod udenfor havde ikke rigtig nået at opfatte hva der var sket og nu var det jo for sent, for ris i taxa'en...nej vel