KarinaT

Medlem
  • Antal besvarelser

    2,834
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af KarinaT

  1. Kasper fra Eyelight Productions var som bekendt ude og filme hele vores dag...han har sendt os dette sammenklip som jeg lige synes i skal se... Vores Bryllup
  2. Nogle der har erfaringer med brysttape? Tænker ikke nødvendigvis i forbindelse med bryllup...
  3. Hejsa... Er der nogle herinde der kender til dette eller har hørt om det? SE HER
  4. Hejsa... Man kan også lave det som decoupage - dvs at man evt maler først, hvis man ønsker en baggrund og derefter lægger billedet på (det kan godt være svært med for tykt papir) og derefter maler et lag decoupagelak henover. Det kan både fåes som blank og mat. Har selv prøvet det flere gange og det giver et godt resultat. (NB! Man kan godt male oven på lakken og billedet, men sørg for at lakken er ordentlig tør og at det er et tyndt lag maling, ellers forsvinder billedet helt) Decoupagelak kan købes hos Creativ Company SE HER
  5. Til vores bryllup var der flere der kastede rosenblade efter os og det var bare rigtig smukt - specielt på billederne hvor man kan se både ris og rosenblade der "vælter" ned over os
  6. Hej tøser...i må lige hjælpe mig her... Vi står og ska afsted på en forlænget weekend til London. Men synes bare at hotellerne er lidt dyre, så vi blev enige om at prøve bed and breakfast i stedet for. Kender i nogle gode og gerne billige steder ikke så langt fra centrum Alle forslag modtages med kyshånd
  7. Mange tak for de gode svar - kom endelig med flere... Fandt et link andensteds herinde til Picadelly Backpackers som også skulle være rimelig billigt...og har her til aften siddet og kigget på hotels.com for at finde noget... Men det vi går efter er at det er så billigt som muligt, faciliteterne er underordnet da det kun skal bruges som overnatningssted, eftersom vi vil ud og opleve byen... Men som sagt...kom endelig med flere forslag (Booker først i næste uge når der kommer et bidrag fra skattefar )
  8. Puha ved slet ikke hvad jeg skal sige...det er da noget af en omgang du må igennem...ville ønske der var var noget jeg kunne sige for at lette humøret bare en smule... Men en ting er sikkert...du ska i hvert fald have en masse af de her fra mig...for dem kan man aldrig få for mange af ;)
  9. Det er da rart at vide at folk stadig kigger på klippet. Som det jo så godt viser havde vi en vidunderlig dag - ja helt ubeskriveligt... Ser også jævnligt klippet selv da det selv den dag i dag, kan bringe en lille tåre frem i øjenkrogen... Så jeg kan kun sige at Kasper har gjort et virkelig godt stykke arbejde og han kan absolut anbefales
  10. Hey tøser... Det er efterhånden ved at være lang tid siden jeg har skrevet noget herinde...lurer dog med i ny og næ Men jeg vil bare lige dele min glæde med jer og fortælle at jeg efter lang tids søgen har fået en læreplads som mediegrafiker. Det er hos Creativ Company i Holstebro og jeg glæder mig som et lille barn til at komme igang. Man må sige at det er den ultimative læreplads for en kreativ sjæl som mig aka. Hafla-Bride-Klevin
  11. Mange tak alle sammen Jeg er også bare rigtig glad...er stadig helt oppe at ringe http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif #mipo - ja der er sindsyg meget inspiration at hente og da samtalen var slut i tirsdags sagde "min nye chef" også at han hellere måtte følge mig ud ellers fandt de mig sikkert på lageret eller i værkstedet et par timer efter #Kasper - jeg hilser ;)
  12. Jeg vil også være med (selvom jeg er lykkelig gift) Here goes... 1. Hvor bor du? I Skovlund - en lille bondeby i vestjylland (Nær Ølgod og Varde) 2. Hvad arbejder du med? Jeg er i gang med at læse til mediegrafiker og starter i lære hos Creativ Company på torsdag 3. Hvilken bog læser du lige nu? Djævlen går i prada af Lauren Weisberger 4. Hvilken kunstner ligger i din cd afspiller? U2 - 18 Singles 5. Favoritdufte? Dolche & Gabbana - Light Blue 6. Værste følelse i verden? At blive svigtet af dem man holder af 7. Hvad er det første, du tænker på, når du vågner? At sætte vækkeuret på znooze 8. Yndlingsfarve? blå 9. Hvad skal dit barn hedde/hedder? Da der går et par år endnu inden vi starter på projekt-baby er der ingen navne endnu, men kunne godt tænke mig at kalde min pige Nynne eller Eline 10. De(n) vigtigste "ting" i din verden? At være lykkelig 11. Favoritmad lige nu? Forloren hare 12. Chokolade eller vanilleis? Chokolade 13. Sover du med et tøjdyr - og har det et navn? Ja Gule - det er en bamse jeg fik da jeg var et halvt år gammel 14. Tordenvejr - flot eller skræmmende? Har altid været bange for tordenvejr, men synes alligevel det er flot 15. Drømmebil? Porsche 16. Hvis du kunne vælge at møde en bestemt person (død eller levende)? Uha der er flere Marilyn Monroe, Robbie Williams, Bono, Wentworth Miller og Gordom Ramsey 17. Favorit drink/alkohol? Tequila Sunrise og Piña Colada 18. Hvad er dit stjernetegn? Tvilling 19. Hvis du kunne vælge hvilken som helst profession, hvad skulle det så være? Direktør i min egen grafiker virksomhed - og det er det jeg stiler imod 20. Hund eller kat? Helt klart hund 21. Hvor mange fingre på tastaturet? 8 ca 22. Hvad er der under din seng? Ingenting 23. Hvilken sport ser du helst på tv? Fodbold 24. Hvem/hvad kan gøre dig lykkelig? Min mand og min familie 25. Huslige projekter eller andet, der optager dig meget for tiden? Ikke så meget ud over den sure hovedrengøring der jo skal til engang imellem...men også kreative ting som at lave kort og male
  13. Ja som overskriften antyder fik Tom & Katie hinanden i går... Tillykke til dem Som TV2 Gossip skriver var "Bruden var klædt i en elfenbenshvid Armani-kjole med slæb, der faldt ud over skuldrene. Brudekjolen var desuden udsmykket med Valenciennes blonder og Swarovksi-krystaller. Holmes bar også et gulvlangt slør og elfenbenshvide silkesko. Armani stod også bag brudebukketten, der bestod af en buket hvide calla-liljer, og gommens var klædt i den italienske designers marineblå habit. Parrets udvekslede troskabseder med diamantringe i hvidguld fra Cartier".
  14. Hey tøser... Der er sikkert nogle af jer der følger med i "Kan du danse?" på Kanal 5... I torsdags var Alex i farezonen og dansede solo til en fed sang - er der nogle der kender den eller ved hvem der har lavet den?
  15. Mange tak for det søde...
  16. jep...det var ham
  17. Jep...KANONT SHOW MED ANDEN... Virkeligt gennemført...så til de der endnu ikke har set det...GLÆD JER
  18. Hey tøser... Så kom den endelig - serien Og med tilhørende fed hjemmeside hvor man kan quizze mod hinanden og vinde fede præmier (b.la. Nynnes FEDE røde jakke ) Synes i skal ta et kig ind på siden...synes det er total sjovt... Nynne Quiz
  19. Ja jeg er syg - så har ikke så meget andet at lave i dag
  20. Gjorde jeg heller ikke i starten...men efterhånden kan man huske svarene, for det sker at man støder ind i de samme spørgsmål...
  21. Ihhhh altså...hvorfor skal jeg ikke på arbejde den dag? Er nemlig tjener derude... Håber i får en rigtig god dag...
  22. Hey søde... Hvor er det bare nogle super gode billeder i har fået taget...bliver helt rørt... Er specielt vil med dem på stranden og bå badebroen
  23. Hey søde... Endnu engang et stort tillykke herfra... Hvor er det nogle skønne billeder...og kjolen...*SUUUUUK* Og brudebuketten...hvor er den bare super flot... Glæder mig til at se flere billeder...
  24. Glæder mig til at se billeder...
  25. Hejsa... Er der nogle af jer der ved hvilken font der er brugt til Madonnas navn på Confession on a dance floor albummet? Og evt hvor den kan findes... Synes den er vildt fed... TAAARRRK