Póg

Så kom vi på polterabend

3 indlæg i dette emne

Igår ringede det på døren kl 8,30 jeg stod på og lukkede op og derude stod 14 dejlige personer som ville ind og ha morgenmad, som de heldigvis selv havde taget med.

Vi hyggede os så i en times tid, hvorefter vi alle kørte ind til byen og der skulle vi ha danseundervisning, alle skulle deltage i nogle forskellige danse. David og jeg skulle selvfølgelig også lære drudevalsen, og det var rigtigt sjovt.

Derefter kørte vi alle ud til mindeparken hvor vi legede nogle lege og fik frokost. Vi var der et par timer, hvorefter vi blev delt.

Jeg skulle ind og ha en ansigts behandling og lagt make up. Det var bare så skønt at ligge der og slappe af i over en time.

David skulle til sumubrydning og der skulle alle mændene bryde mod en anden polterabend, det var piger. David skulle bryde mod bruden man han vandt desværre ikke :balloons:

Derefter mødtes vi igen alle ude hos min søster, der fik vi god mad og hyggede os resten af aftnen.

MIn søster var desværre på arbejde det meste af dagen så hun var kun med til morgenmad og da vi var tilbage hos hende. Og min veninde og hendes kæreste skulle vider til 30 års fødselsdag, så de tog hjem før middagen.

Det var en rigtig dejlig dag, selvom der ikke rigtig var nogle af David´s venner der kunne.

Skal nok prøve at skaffe nogle billeder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej -HAHA-

Det lyder som en rigtig dejlig dag - ligesom en polterabend skal være. Sjov, hyggelig, dejlig og med alle de mennesker, man holder af :heart:

Vi skal giftes d. 7. oktober, og jeg har en "fæl" mistanke om, at vi bliver hevet afsted på lørdag. Men man ved jo aldrig :biggrin:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer