KarinaT

Kan du danse?

5 indlæg i dette emne

Hey tøser...

Der er sikkert nogle af jer der følger med i "Kan du danse?" på Kanal 5...

I torsdags var Alex i farezonen og dansede solo til en fed sang - er der nogle der kender den eller ved hvem der har lavet den?

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh... Det var ham, der lavede håndstand, hver gang der var 'omkvæd', ikke? Bom, bom... Kan sku ikke lige komme på sangen - så ellers genudsendelsen i går. Tænker lige over det, det kan jo være, det dukker op :denmarkflag:

- Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Karina!

Nummeret Alex dansede til i fredags hedder 'Apache' og blev i sin tid lavet af 'The Shadows'. Den version Alex dansede til er derimod et re-make af 'Sugar Hill Gang'.

Håber du kan bruge det til noget :balloons:

- Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer