KarinaT

Tomkat...

13 indlæg i dette emne

Ja som overskriften antyder fik Tom & Katie hinanden i går...

Tillykke til dem :)

post-11386-1163938362.jpg

Som TV2 Gossip skriver var "Bruden var klædt i en elfenbenshvid Armani-kjole med slæb, der faldt ud over skuldrene. Brudekjolen var desuden udsmykket med Valenciennes blonder og Swarovksi-krystaller. Holmes bar også et gulvlangt slør og elfenbenshvide silkesko.

Armani stod også bag brudebukketten, der bestod af en buket hvide calla-liljer, og gommens var klædt i den italienske designers marineblå habit. Parrets udvekslede troskabseder med diamantringe i hvidguld fra Cartier".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kagen og kjolen matcher da hinanden...... :lol:

Havde nu slet ikke troet at der overhovedet ville blive et bryllup, så er da glad for at se billedet.

Undrer mig bare en kende over, at det åbenbart er sådan, at jo flere penge man har at bruge på brylluppet, jo mere overlæsset, kikset og halv-vulgært ser det ud.....

Mange penge er åbenbart ikke lig med god smag, men så kunne man da hyre en stylist og en weddingplanner til at holde lidt snor i sagerne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, man tør slet ikke tænke på deres budget... :balloons:

Fandt lige et par billeder af kjolen og kagen :bearhug:

post-22121-1163939405.jpg

post-22121-1163939418.jpg

- Louise

Kagen var vist godt nok ikke deres egen, men en som en af de lokale bagere havde lavet i anledningen.

Og modsat mange andre, synes jeg faktisk Katies kjole var fantastisk flot - sådan en vil jeg altså gerne have! Men hmm, specialdesignet Armani, det holder budgettet vist slet ikke til...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer