-
Antal besvarelser
2,834 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af KarinaT
-
Og lidt fællessang
-
Der var lidt fællesgymnastik
-
Hej Karina!!! Super dejlig beretning og sikke nogle gode billeder Jeg er specielt vild med dette her og så det hvor du sidder på toilettet Det ser ud til at det var en fantastisk dag og jeg vil bare sige tillykke endnu engang!!! millioner af Ditte Tak søde... Nåede lige at se at du fik det rettet...sad ellers og kiggede for at se hvilken du mente... Men det er vores "Titanic" billede som fotografen kaldte det...og absolut også en af mine favoritter (kunne godt være den vi fik forstørret) Og det med toilettet... det er da sjovt at have (godt min veninde var hurtig der ) Mange tak...Det var en helt fantastisk dag som desværre bare gik for hurtig... Ja man da vist aldrig få for mange billeder af sådan en dejlig dag!!! Det er jo dem man skal huske det hele på.... Og det billede kan I vist roligt få forstørret.....Det er SUPER Smukt!!!! Meeeeen de er de andre nu også!!! Ja det er nu svært at vælge
-
Min stedfar holdt også en lang tale som virkelig ramte og som samtidig var sjov...tror min far følte sig lidt bekvemt ved det for der var nemlig ingen tale fra ham (Det havde jeg dog heller ikke regnet med) Derefter rejste Christians mor sig og holdt en ironisk tale om svigerforældrene overhovedet ikke kunne sammen og sådan noget, hvormed hun sluttede den af med "Nej det hele er bare gas fra vores side, så her kommer der lige en hilsen fra jeres forældre" Og ind kommer der en meget...ja mindre attraktiv kvinde, med så skinger en stemme at man fik ondt i ørerne... CONTAINER CONNIE (Kendt fra "Scenen er din") Hun var kommet for at lære os lidt om økonomi og hvordan man kunne spare bedst på sine penge...og som hunselv sagde stod hun hverken registreret i ribers eller nogen bank Hun lavede et underholdende show på ca 30 min og folk var bare flade af grin...det lettede i hvert stemningen en hel del... Hun holdt også en personlig tale til os begge...og hun var specielt glad for mig og ruskede op i vores gamle dage som slyngveninder Og vores sans for tøj og mode...ja vi var bare så ens og lignede hinanden så meget
-
Hej Karina!!! Super dejlig beretning og sikke nogle gode billeder Jeg er specielt vild med dette her og så det hvor du sidder på toilettet Det ser ud til at det var en fantastisk dag og jeg vil bare sige tillykke endnu engang!!! millioner af Ditte Tak søde... Nåede lige at se at du fik det rettet...sad ellers og kiggede for at se hvilken du mente... Men det er vores "Titanic" billede som fotografen kaldte det...og absolut også en af mine favoritter (kunne godt være den vi fik forstørret ) Og det med toilettet... det er da sjovt at have (godt min veninde var hurtig der ) Mange tak...Det var en helt fantastisk dag som desværre bare gik for hurtig...
-
Tak søde...er også bare SÅ glad for dem...
-
Og under bordet
-
-
-
Så kom der endnu en kyssetur for 2... Vi havde i vores velkomsttale sagt at riskasting og såen på stole frabedes, så hver gang vi skulle kysse havde vi stået på gulvet...men nogle havde denne gang været hurtige og spurgt køkkenet om vi måtte denne ene gang... Så skiltet var midlertidigt ude af drift
-
-
-
Sidste øvelse var at Christian skulle give mig en ridetur rundt om bordet... Det var han ikke helt tilfreds med
-
Så var det min tur til at køre trillebør med Christian
-
Og rundt og rundt og rundt
-
-
Først skulle jeg op og bæres og en tur rundt om bordet
-
Så kom der en "Motions" sang fra vores forældre...
-
Hey...ska du æde min mand Gitte 3. gang og endnu en farisær i baggrunden
-
Et kys fra svigermor Heidi overtog brudens plads...så var der ikke så langt når man skulle kysse
-
-
Tjek lige Christians læbestift Gitte 2. gang
-
Et stort smækkys af søster
-
Så kunne bruden heller ikke holde sig mere... Og så sandelig om min veninde ikke også benyttede sig af det (i lyseblå kjole) Gitte 1. gang
-
Jeg vil også være med, moster!