-
Antal besvarelser
2,834 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af KarinaT
-
I får lige nogle af parbillederne som blev taget i vores flotte æresport... Først Christians forældre (Ved ikke helt hva der skete for fotografen her - han fik altså kun ½ glas champagne i limo'en )
-
Ballon'erne fik vi læsset af i kaffestuen, hvorefter vi gik rundt og snakkede med gæsterne... Derefter blev det tid til at pakke gaver op, weee...imens gik gæsterne parvis ud for at blive fotograferet
-
Tja...hva man ikke kan have i hænderne, må man jo...
-
-
-
-
-
-
-
Jep Jep...
-
DER KOMMER DE!!!
-
Da vi nærmede os forsamlingshuset kunne vi se en stor menneskeskare stå og vente. Min faster havde sørget for at hver gæst fik en hjerteballon som de kunne overrække os når vi ankom. Lige da jeg fik øje på dem blev jeg helt mundlam. Det eneste jeg kunne sige var: ”Hold da op…” Det var simpelthen SÅ stort – og alt sammen kun for os. Hvor blir de mon af? (min faster som sørgede for ballonerne)
-
Hejsa... Jeg kan da hjælpe med borde til 8 og 9 pers...
-
Det sidste shoot fra vores fotosession
-
-
-
-
-
-
-
Blomsterne skulle have vand
-
-
-
-