AnnaPerenna

Medlem
  • Antal besvarelser

    6,823
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    10

Alle besvarelser af AnnaPerenna

  1. Jeg syntes det er skææægt og tror folk vil grine!
  2. Syntes det med massagen er meget sjovt!
  3. De mange aftner jeg har sat med denne tale, det har givet mange grin og tårer med på vejen - tankerne har gået langt tilbage. De mange aftener jeg har siddet med denne tale - ikke for at være grammatik træls men bare fordi det er et forkert ord
  4. Uh og den har jo faktisk roser på!
  5. Nej det ved jeg, sådan er det når man fortryder i sidste øjeblik!
  6. uh Lena, vi tænker samme tanker men jeg syntes de er en ANELSE kedelige Gad godt have en af dine korte tylsager..
  7. Haha hvor er du sød Jeg lover at skynde mig med billeder fra brylluppet!
  8. hvad med denne, hvad syntes I? http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Peplum-Dress-With-Bow-Belt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2316926&SearchQuery=peplum%20dress&Rf-200=5,20,25&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=White
  9. I like it! JEg syntes faktisk godt om peplum!
  10. Ah det hele er uden figur, moden i dag altså Jeg er åbenbart meget besværligt, bliv du bare ved du får mig ind på alle de ellers gode sider!
  11. uh tjekker lige
  12. Tak ellers!
  13. Syntes desværre ikke om blonden og den koster 1800 kr
  14. Jeg har lige rykket pigerne for billeder!
  15. Hov har helt glemt at svare her Om du måske kunne prøve at fjerne rosen og så sætte fjer - lir på?
  16. Hvor er I skønne tøser! Jeg er overlykkelig for min kjole!
  17. hvad med bare at gå i butik og prøve et?
  18. Holder fast ved at du kke skal have ærmer,den er SÅÅÅ smuk somdu har den der!
  19. uh må læse om din pa også! Jeg har hentet min kjole i dag, wooooooooooooooow siger jeg bare, den er HELT HELT HELT perfekt! Jeg ELSKER den kjole! Sløret ligeså!
  20. Dejligt du fandt ud af det
  21. Nr 1 den er mere frisk, og jeg tror du bliver ked af at *blomster detaljen* på nr. 2 kommer til at skulle kæmpe med brudebuketten som jo holdes samme sted
  22. Årrrrh min knold... Så blev det min tur til polterabend i går i Købehavn (Bor i VIborg) så det havde jeg IKKE regnet med og for fanden da hvor var det bare det fedeste ever!!! Der kommer en beretning med billeder, når jeg får dem men temaet var MARY / Prinsesse så jeg fik et skilt på maven hvor der stod Gettin' Mary'd! Det var såååå skøn en dag! Kom i seng kl 6 men vi drak for meget vodka/redbull så jeg kan ikke sove!!!
  23. Kjoler kan syes et nr ind og et nr ud så den er desværre ikke god til dig har du søgt på preowned dresses på nettet?
  24. Hvor heldigt!