Hei!
Ingen grunn til bekymring.Jeg bruker også 44-46 i vanlige klær.Skal gifte meg den 8 juli.Har kjøpt Maggie Sotteros kjole mod Royal Monica.Den er stroppeløs med korsettknyting i ryggen.Den kan reguleres fra 44-50.Har aldri trodd jeg skulle kunne brukt en slik kjole.Den er bare kjempelekker,og med et godt korsett under kommer du til å føle deg råsexy.Lykke til.KJolen er til salgs etter bryllupet.Da med underskjørt,veske og sko til 7000.Betalte 15300 i norge .