trymsmamma75

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    3
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About trymsmamma75

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag 04/30/1975

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    norway
  1. hEI! Hvor får man kjøpt det du sjalet du har på deg? Skulle gjerne likt å ha et sådann.
  2. Hei! Ingen grunn til bekymring.Jeg bruker også 44-46 i vanlige klær.Skal gifte meg den 8 juli.Har kjøpt Maggie Sotteros kjole mod Royal Monica.Den er stroppeløs med korsettknyting i ryggen.Den kan reguleres fra 44-50.Har aldri trodd jeg skulle kunne brukt en slik kjole.Den er bare kjempelekker,og med et godt korsett under kommer du til å føle deg råsexy.Lykke til.KJolen er til salgs etter bryllupet.Da med underskjørt,veske og sko til 7000.Betalte 15300 i norge .