Maritamor

Medlem
  • Antal besvarelser

    12
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About Maritamor

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag
  1. her er meg 21.juni
  2. Og her er min Agape kjole med armer
  3. Å så mange nydelige kjoler dere har funnet. Må vel legge ut bilde av min også.....
  4. Hei. Jeg ber fortsatt om hjelp-----------------
  5. Hei igjen. Fikk ikke åpnet de linkene du hadde lagd til meg......... Men skal søke litt på nettet og se hva jeg kan finne. Tusen takk for hjelpem
  6. Kjære Mille k, takk for gode ideer. Men jeg vil gjerne ha de ferdig laget-så billig som mulig ;) Noen som vet hvor man eventuelt kan leie slike trekk? Hva heter disse trekkene på dansk?
  7. Noen som kan hjelpe meg?????????????????????????????????Lurer også hvor mye de koster, er ute etter 100 stk
  8. Hei. Tusen takk for raskt svar. Det er desverre ikke et slikt varehus i norge.... Og så hadde jeg ikke så lyst å handle på ebay.. Noen andre som vet
  9. Hei. Er ei norsk jente som skal gifte meg 21.juni. Og planleggingen er i full gang. Men jeg sliter med å finne noe, og det er disse fantstiske trekkene som dere har over stolene. Finner ingen i norge som selger, eller leier ut slike. Så derfor lurer jeg på om dere leier eller kjøper disse trekkene, og hvor? Håper noen kan hjelpe meg
  10. INGEN SOM VET??????????????????????????????????Trenger hjelp til å finne dette....
  11. Hei,. Jeg holder på å bli gal av å lete etter et nydelig smykke som jeg så inne på nettet for noen mnd siden-og no finner jeg det ikke igjen.............. Det er blomster, flate i gull eller sølv som man trer på et kjede. På disse blomsterbladene kan man få ungene sine navn gravert. Den yngste får den minste blomsten, den mellomste -den mellomste blomsten, og den eldste den største blomsten. Vanskelig å forklare dette-men jeg håper noen skjønner hva jeg leter etter. Tror det fantes armbånd også. Kunne også velge hvilket kjede man ville ha.... Håper virkelig noen vet hva jeg leter etter
  12. Hei. For en fantatsik nydelig kjole. Hvilket merke er det, og hvor har du kjøpt den? Håper du kan hjelpe meg...Klem Marita