Maritamor
Medlem-
Antal besvarelser
12 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Street credit
0 NeutralAbout Maritamor
-
Status
Ny bruger
- Fødselsdag
-
Og her er min Agape kjole med armer
-
Å så mange nydelige kjoler dere har funnet. Må vel legge ut bilde av min også.....
-
Hei. Jeg ber fortsatt om hjelp-----------------
-
Hei igjen. Fikk ikke åpnet de linkene du hadde lagd til meg......... Men skal søke litt på nettet og se hva jeg kan finne. Tusen takk for hjelpem
-
Kjære Mille k, takk for gode ideer. Men jeg vil gjerne ha de ferdig laget-så billig som mulig ;) Noen som vet hvor man eventuelt kan leie slike trekk? Hva heter disse trekkene på dansk?
-
Noen som kan hjelpe meg?????????????????????????????????Lurer også hvor mye de koster, er ute etter 100 stk
-
Hei. Tusen takk for raskt svar. Det er desverre ikke et slikt varehus i norge.... Og så hadde jeg ikke så lyst å handle på ebay.. Noen andre som vet
-
Hei. Er ei norsk jente som skal gifte meg 21.juni. Og planleggingen er i full gang. Men jeg sliter med å finne noe, og det er disse fantstiske trekkene som dere har over stolene. Finner ingen i norge som selger, eller leier ut slike. Så derfor lurer jeg på om dere leier eller kjøper disse trekkene, og hvor? Håper noen kan hjelpe meg
-
INGEN SOM VET??????????????????????????????????Trenger hjelp til å finne dette....
-
Hei,. Jeg holder på å bli gal av å lete etter et nydelig smykke som jeg så inne på nettet for noen mnd siden-og no finner jeg det ikke igjen.............. Det er blomster, flate i gull eller sølv som man trer på et kjede. På disse blomsterbladene kan man få ungene sine navn gravert. Den yngste får den minste blomsten, den mellomste -den mellomste blomsten, og den eldste den største blomsten. Vanskelig å forklare dette-men jeg håper noen skjønner hva jeg leter etter. Tror det fantes armbånd også. Kunne også velge hvilket kjede man ville ha.... Håper virkelig noen vet hva jeg leter etter
-
Hei. For en fantatsik nydelig kjole. Hvilket merke er det, og hvor har du kjøpt den? Håper du kan hjelpe meg...Klem Marita