merete&karsten

Medlem
  • Antal besvarelser

    18
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About merete&karsten

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag

Profile Information

  • Lokation
    midtjylland
  1. kjole og gommens "guld jakke" til salg hvis nogen skull evære interesseret goulbyrialsen@youmail.dk
  2. og et mere fra ryggen - her dog med strutskørt....
  3. Fandt den endelige kjole hos Smukbrud i Thorning - Kjellup Jylland. Meget dygtige, venlige og super service. Kommer med min bedste anbefaling! Tak for alle roserne...
  4. Og her et af os begge
  5. Hej igen. Puha - pludseligt var det bryllupsdag!. En skøn skøn dag - der bare gik alt for hurtigt. E-bay kjolen dukkede ikke op til tiden såe - 1 stk ubrugt brudekjole billigt til salg Heldigvis var vi så fornuftige at have en backup-plan. Og den blev jeg mere end tilfreds med. følte mig simpelthen så tilpas i min skønne brudekjole. Fik tilmed syet en bolero med perler og broderi der passede perfekt til synes jeg. I får lige lidt billeder her: Kjolen er lavet af rå-silke og hvis nogen skulle få lyst til at overtage den så er str. 40-42 og ca. 167-170 afhængig af hæl-strørrelse. Tror endda den kan lægges ned igen!?
  6. hej så er kjolen bestilt på Ebay. bliver syet i kina. bare den nu når hjem og ser ud som den skal - uhhh... ventetid - ventetid - ventetid.... knus derude... :-)
  7. hej piger tak for alle jeres gode bud - og fordi I tager jer tid til at hjælp ebay er kraftigt inde i billedet - og skal til brude-shop på lørdag. så nu sker der noget. skal nok holde jer opdateret - knus.
  8. Uh marina. der var lige én der som så rigtigt spændende ud. (aimin668) tjekker starks ebay! :-) Roqj - vi er fra midtjylland - men kører gerne hvorhen det skal være hvis det er nødvendigt. måske vi skal til malmö? - kigger lige hjemmesiden. tak for jeres hjælp knus merete
  9. tusind tak for nogen rigtigt gode bud marina/gitte for at være helt perfekte mangler "bare" lige at udskæringen ikke er lige over brystet - men med lille V OG at stoffet falder tæt ned omkring benene (ikke går ud i ^) og for alt i verden ikke det blanke tunge stof - som de fleste deværre er lavet af! pyyy - hvor er jeg krævende - mon jeg når det! knus merete
  10. Hej igen piger, vedhæftet er lige to modeller som jeg har set herinde, men kan ikke finde forhandler, producent eller modelnavn. Er der nogle der kan hjælpe mig med dem, det er noget i den retning jeg desperat er på udkig efter, min dato nærmer sig med hastige skridt og alt info tages imod med kyshånd. På forhånd tak for hjælpen piger. Mange kælige hilsner Meret
  11. Hej Maritamor Er vild med din kjole - søger selv noget lignende (kan du se hvis du kigger under indlægget "hjælp" fra igår 010408. Hvor har du fundet din? Kærlige hilsner Merete
  12. Hej Jeanette Du har helt ret, det er den fra Amor, men de har den ikke mere og den kan iflg. dem ikke skaffes... hmmm øv øv De har ikke været så villige til at informere om producenten, så nu må vi se hvad jeg så finder på. Men rigtig mange tak for respons alligevel :-) Merete
  13. Hej Metju, håber jeg fanger dig på det rigtige billede... men altså hvor har du fundet kjolen til højre?? KH Merete
  14. Kære piger, jeg skal giftes om 2 måneder og har været håbløs uheldig mht kjole... Har nu fundet denne ønskekjole der for kort tid siden blev solgt i en butik på Frederiksberg. Den kan desværre ikke fåes længere og derfor har jeg nu brug for jeres hjælp til at finde noget tilsvarende. Jeg er totalt vild med de fine chiffonærmer, den lille antydning af v-udskæring og måden stoffet falder blødt uden at fylde for meget. Har søgt vidt og bredt på nettet men pt uden resultat. Jeg bruger str 38-40 hvis nogen kan hjælpe mig - er ved at være dybt frustreret...... På forhånd tak for hjælpen piger Mange kærlige hilsner Merete
  15. Tusind tak, det prøver jeg lige at kigge på med det samme, så er jeg da kommet et skridt nærmere