Soya

Medlem
  • Content count

    246
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Soya

  • Rank
    Hvem sagde bryllupstosset? Mig - naaarj!!!!! :)
  • Birthday

Recent Profile Visitors

733 profile views
  1. Jeg synes helt ærligt det lyder lidt smådyrt Men nu var jeg også en af dem som overvejede at sætte håret selv..... Endte dog med at bestille en frisør, som kom hjem til mig, klippede mig, lavede opsætning og makeup. Forud for dagen havde vi haft en formøde på en time eller 1½ hvor vi snakkede alt igennem - hvad jeg vil ha og ikke ville ha - hendes ideer - kiggede billeder sammen og lærte hinande lidt at kende (så hun fik et indtryk af hvordan jeg var som person. Hun synes håret skulle passe til min personlighed (og min kjole ;)...) For formøde + alt på dagen gav jeg 1000kr og var fuldt ud tilfreds med resultatet....
  2. Hej De nærmeste steder der kunne være oplagte muligheder er vel Utterslev Mose eller Gentofte Sø? Hvad med at tage en tur ud og se de pågældende områder? Så kan I se om der er noget I synes kunne være specielt godt/dejligt?
  3. Jeg har med vilje forsøgt at lave min kort og præcis - så den er på 2 sider, men 1½linjeafstand og skriftstørrelse 12. Jeg har lavet den på kort med highlightede stikord og jeg har 6 kort. Jeg er ubeskrivelig dårlig til at holde tale da jeg ikke er så glad for at være i centrum, så jeg har afkortet meget så det kun er det allermest nødvendige som er med
  4. Hehe - og jeg synes nr. 5 er helt fantastisk god til dig
  5. Hvis du skulle have stress så ved jeg slet ikke hvad jeg skal have Vi skal giftes den 25. Juli og har stadig store huller i programmet.... Eksempler jeg lige kan komme på: Musik til festen Sanger/sangerinde til vielsen Bryllupskage (hvis alt andet går galt laver jeg den selv) Frisør til mig Undertøj til mig Skjorte, sko mm. til manden Alt tøj til datteren + babysitter til om aftenen Alle indkøb og alt klargøring i forbindelse med receptionen (Vi skal sørge for at have alt klar selv da vi skal vies i det fri (i Dyrehaven) Bordkort, gæstekort og alt det andet i den dur (Ved dog godt hvordan det skal se ud, skal bare have det lavet)... Morgengaver Bordplan Hmmmm... og sikkert en masse andet jeg ikke lige kan komme på Kan være jeg skulle komme i gang Har bare været noget presset de sidste måneder med uddannelse - men jeg blev færdig i sidste uge - så nu er det tid til at få styr på ALT hvad vi mangler... /Soya
  6. Hey Tøser Jeg vil rigtig gerne ha' sat håret til vores bryllup Men jeg er sådan en person som aldrig sætter mine fødder hos en frisør - så jeg kender ikke rigtig nogle som jeg ved er gode - og da slet ikke til opsætninger Derudoverer planen at jeg skal overnatte hos mine forældre i Birkerød natten inden brylluppet, så frisøren må meget gerne være i det område så jeg ikke skal lat for mange gange frem og tilbage om formiddagen... Så derfor spørger jeg jer, om I kender en frisør i Birkerødområdet som kan sådan noget stads? og som gør det for en rimelig pris??? På forhånd tak
  7. Ej hvor sjovt.... Det skal vi også Vores back-up plan er også gummistøvler og paraplyer - så skal vi ikke bare satse på tørvejr? Just for the record; Da vi søgte om tilladelse fik vi at vide at man ikke måtte opstille pavilloner i Dyrehaven (bare hvis du ikke er klar over det - om man så vælger at gøre det alligevel er ens eget valg).... /Soya
  8. Jeg er overhovedet ikke god til taler - og da slet ikke foran mange mennesker... Alligevel vælger jeg dog at holde en tale til min kommende af den simple årsag at jeg ved at han vil sætte så meget pris på det (især fordi han ved hvordan jeg har det med taler). Jeg ved at det vil betyde utrolig meget for ham - og den oplevelse vil jeg gerne gi' ham selvom det så betyder at jeg skal være på glatis i nogle minutter... Tror det er meget individuelt hvad man gør...
  9. Og husk at tage højde for eventuelle ikke bilejere Vi har ingen vil og er netop blevet nødt til at melde fra til en bryllup pga lang og nærmest ikke eksisterende offentlig transport (Skal så lige nævnes at brylluppet også var et par uger efter min datters fødsel, så overskuddet var måske ikke det største i forvejen - og vi havde ingen intentioner om at hyre en barnepige og et hotelværelse til den lille trold (som parret ellers foreslog)
  10. Hold da helt op hvor er der kommet mange svar Rigtig mange tak for inputs allesammen Jeg er dog ikke blevet så meget klogere... Jeg vil nemlig gerne ha min mor med - fordi hun er min mor (men hun er ikke sådan rigtig god til det med kjoler OVERHOVEDET) Tror jeg spørger min søster også - og hvis hun springer fra, tager jeg to veninder med i stedet... Skal nemlig kun et sted da jeg har været så heldig at vinde et gavekort Endnu engang tak... /Soya
  11. Hey Jeg er interesseret i at høre hvem og hvor mange I har haft med til kjoleprøvning? Jeg er lidt på bar bund - for synes egentlig at min mor og søster skal med, men vil også gerne ha et par veninder med... Men hvis de alle skal med er jeg bange for at det bliver for mangè??? Hvad har I gjort og hvordan er det gået? /Soya
  12. Hej Vi vil jo rigtig gerne "giftes" i det fri og har kig på Dyrehaven... Jeg går ud fra at man skal søge om lov hvis man skal giftes - men hvad når vi allerede er gift og skal lave en alternativ ceremoni som ikke har noget juridisk betydning? Vi er jo i princippet bare en stor flok mennesker som samles, lytter til en tale, spier lidt mad og så smutter igen? At min anden halvdel og jeg så vælger at kalde det vores bryllup er en anden side af sagen... Nu kommer jeg så til at tænke på om vi egentlig skal søge om lov? Håber I kan hjælpe
  13. Vi tager vores lille trold med... Hun er på det tidspunkt et år... Vores plan er at leje en lille hytte på en norsk fjeldtop - så helt fuldstændig uforstyrret fra andre mennesker og alt hvad der hedder dagligdag.. Så skal der vandres, slappes af og bades i vandet ved hytten... Vi skal så selv sørge for alt - men i forhold til vores normale vandreture er det luksus at ha' tag over hovedet... Trolden sover hver aften kl ca 19 - så vi har alenetid om aftenen og desuden er hun ca verdens nemmeste barn (krydser fingre for at det fortsætter) og jeg ville ikke have lyst til at tage afsted i en hel uge fra hende... Det må blive en forlænget weekend når hun er lidt ældre... /Soya
  14. Jeg synes måske også det lyder lige lidt i underkanten... Især det ene glas champagne til receptionen (hvis den varer 3 timer) og så vinen til maden (i min familie er det nok nærmere 1 flaske rød og ½ flaske hvid pr. person (måske lige i overkanten )) men ja - det afhænger nok at hvem der er gæster... Tilgengæld tror jeg at 10sodavend pr gæst er meget passende eller måske endda i overkanten ?(det bliver der vel ikke drukket sådan rigtig meget af under middagen - selvfølgelig skal der være til dem som ikke drikker vin, men 10 er nok i overkanten til middagen (har i drinks bagefter som de også skal bruges til?))
  15. Det kommer nok an på hvilken type kjole du vil ha