skipperbuller

Medlem
  • Antal besvarelser

    11
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About skipperbuller

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag

Profile Information

  • Vielses dato
    03.04.2010
  1. Hej Hvis du vil køre lidt kunne du tage til Haverslev over til Anni din frisør, hendes hjemmeside er www.annidinfrisor.dk. hun er bare dygtig og til rimlige penge
  2. Hej Hvorfor køber du ikke en ny brudekjole, der findes da også billige nye brudekjoler prøv at se på hjemmesiden www.abc-brudekjoler.dk
  3. Prøv www.abc-brudekjoler.dk
  4. Hej Jeg har lige været ude i butikken der ligger ved Ålborg. Jeg synes bare hun er rigtig sød ejeren, og en super betjening hun giver, kommer med gode råd, pg sige hvad hun synes der er pænt til en Det kan jeg godt lide :-) Butikken er da meget indbydende og hyggeligt..... Så jeg kan kun varmt anbefale Ålborg
  5. Hej Hvilken en af afdelingerne var det??
  6. Hejsa.. Den kjole prøvede jeg også.. Meeeen jeg faldt for en helt ny model, og den sidder bare super godt... Og IHHHH skal hente min brudekjole på mandag, det bliver bare vildt stort, da han ringede sagde han bare at den var super flot og jeg er den eneste i hele europa som har lige den kjole... Så nøj nu må det godt blive mandag så jeg kan få min kjole hjem.,.. :carrot: Meeenn vi må jo lige lave et emne så vi kan se hinandens kjoler fra ACB-brudekjoler hvis folk altså er friske på det..... Hej Hvordan ser din kjole ud??? Det lyder spændende hvis du er den eneste der lige har den kjole? Er den på deres hjemmeside??
  7. Hej..... Hvad var der galt med din vennindes mors kjole??? Viste de at der var noget galt med kjole??? Jeg synes da det er fint at de betaler for at få rettet fejlen?? Hvad var der galt med servicen ved afhentningen?? Hej... Jeg synes også det er en fin ting at de betaler for retning af fejlen. Jeg kan ikke huske helt specifikt hva der var galt, men det var noget moderen lagde mærke til med det samme. Og jeg mener at hvis man sælger kjoler burde kigger man dem lige igennem inden de blir afhentet så man er sikker på at de er som de skal være. Min veninde fortalte bare at der ikke var så god service, det virkede som om de bare skulle ud af døren hurtigst muligt. Snakkede med min veninde forleden hvor hun fortalte at den snor til at binde slebet op med var gået i stykker, så det kunne ikke bindes op.. Jeg har selv været derude og prøve kjole efter.. Jeg synes heller ikk der var noget i vejen med servicen, men som tidligere nævnt, så ender det med en Lilly.. Hejsa Kunne det ikke være din veninde der bare er lidt følsom, jeg synes måske det er klart, at når vi brude skal hente vores kjole, at det sted vi nu end køber kjolen ikke har hele dagen.Jeg synes at det er fint hvis vi bare får lov at prøve om kjolen passer. Jeg har en veninden der har købt kjole ved en anden kæde som ikke fik love at prøve kjolen ved afhentning, for det var der skam ikke afsat tid af til Har din veninde hørt om sytråd?
  8. Hej..... Hvad var der galt med din vennindes mors kjole??? Viste de at der var noget galt med kjole??? Jeg synes da det er fint at de betaler for at få rettet fejlen?? Hvad var der galt med servicen ved afhentningen??
  9. Hejsa allesammen Jeg skal giftes til næste år og har været inde på nettet, og der fandt jeg ABC-Brudekjoler, de har godt nok billige kjoler. Er der nogen som kender noget til dem?? Hvordan er deres service?? For jeg har været i en anden kæde hvor de bare var nogle snopper ( Er det pæne kjoler de har?? ER der nogen som kan hjæpe mig