Svigerdatter

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    3
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About Svigerdatter

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag

Profile Information

  • Vielses dato
    15.05.2010
  1. Jeg skal giftes med min dejlige kæreste. Vi har dog hver især været gift før, så vi holder bryllup for forældre og søskende. (pga. økonomi). Men vi skal vies i kirke. Hvordan er det så med PA? Er det kun noget der bliver arrangeret hvis der holdes fest? Kunne så godt tænke mig det....selvom mine veninder ikke skal med til brylluppet. Hvad siger panelet )
  2. Vi skal giftes til maj. Vi er en sammenbragt familie med hver vores 2 børn- Det er 2 år siden vi hver især blev skilt, og vi har nu boet sammen i snart 1 år. Vi har lige sendt indbydelser ud til et lille intimt bryllup på 11 mand og min familie er glade på vores vegne over vores lykke. Meeeen.... det er min kærestes familie ikke. Søsteren som jeg ellers har det rimelig godt med, har meddelt at det havde de ikke ventet og at det godt nok var tidligt og om det var nødvendigt???Han havde jo stået tomhændet en gang efter en skilsmisse.... Men som hun herefter oplyste, så er mine svigerforældre i stor chok, hvilket vi da kan mærke, for de har ikke ringet til os!!! Vi er begge utrolig såret og jeg føler selvfølgelig at det er fordi de ikke kan lide mig. Synes det er så respektløst. Men det er jo ikke første gang de er det.... De har stadigt stort billed i køkkenet af min kæreste og hans ekskone med deres 2 børn... Heldigvis bor de i jylland, selvom jeg da helst ville have et godt og tæt forhold til dem. Skal nok bare lære ikke at have for høje forventninger til folk og lade mig såre mindre.