-
Antal besvarelser
74 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af SarahDK
-
´Tillykke med milepælen
-
Tak Og ja den er også fra Etsy. Jeg ♥ Etsy!
-
Fu*k!!! Lur mig om jeg ikke tabte det store navnelotteri. Vi blev enige om at trække lod, da ingen af os sådan rigtig ville give sig. Egentlig ville lodtrækningen at vi skulle hedde kærestens mellemnavn til efternavn, troede egentlig at det ville være ok, men da det blev en realitet gik jeg fuldstændig i sort. Heldigvis synes kæresten det var ok, hvis vi tager hans mellemnavn og mit efternavn, så sådan bliver det. Jeg ville gerne slippe for at have et mellemnavn, men jeg synes også vi skal hedde det samme og så må man gå på kompromis. (og nu har jeg ovenikøbet tabt lodtrækningen, så nu er det bare sådan).
-
Jeg havde en ide om et slør, men synes faktisk denne er lidt fin!
-
Har endelig bestemt mig for en frisør. Vi flytter ca en månedstid inden vi skal giftes og jeg tænkte det var smartere med en frisør der hvor vi flytter hen end her i byen hvor vi bor nu. Det har godt nok været lidt vanskeligt at vælge når man ikke lige kender nogen frisører. Men nu fandt jeg et sted hvor de var super søde at tale med og hvor der så lækkert ud. Havde en aftale i dag, men desværre blev frisøren syg. (hmmm måske ikke det bedste tegn). Men jeg har fået en ny tid fredag. Det er vist også meget godt for jeg er ikke blevet klippet i 2,5 mdr. for at få bare lidt længde på mit korte hår. Tænkte at frisøren og jeg havde flere muligheder for at finde den rette frisure. Nu er håret bare nået den længde hvor det er helt umuligt. Så jeg glæder mig virkelig til at se hvad frisøren kan gøre ved det.
-
God bedring - træls med snot og feber!
-
Hvor er bilen bare super flot. Er da helt misundelig, for den er da virkelig fed.
-
Efter moden overvejelse må jeg sige at jeg synes bedst om perlerne. JS øreringene er fantastiske, men jeg synes bare det andet passer bedre. Men i sidste ende handler det jo om hvad du føler mest for.
-
Hvor ser du fantastisk smuk ud. Glæder mig så meget til at læse mere - og se billeder!
-
Hvor er de bare super flotte.
-
Faldt over disse på Etsy. Tænker de ville gøre underværker på mine bordkort. De er sådan lidt efterårsagtige, men alligevel fine. Håber bare de er så lyse som de ser ud.
-
Har haft fat i kommunen i dag, for jeg kom da lige i tanke om at vi når at flytte inden vi skal giftes. Og da vi flytter til en anden kommune, er det den nye kommune der skal have prøveattesten og det kan de først få, når vi har flyttet adresse, altså en måned før brylluppet. Arghhh! Ville bare gerne have den sendt afsted, så det var overstået. Men det må vente lidt endnu. Ringede også til kirken og de mente at den nuværende kirke formentlig godt kunne tage sig af det med navneændringen. Nu skal vi bare blive helt enige om hvad vi skal hedde, men det er en helt anden diskution. Har egentlig hele tiden synes det var ganske enkelt. Jeg skulle bare hedde det jeg hedder nu og så tager kæresten mit efternavn og beholder hans eget mellemnavn. Men nu har vi talt lidt mere om det, mest fordi jeg godt kan se jeg måske ikke rigtig har hørt ham hvad han ville. (desuden er jeg heller ikke helt sikker på jeg er tilfreds med løsningen:O)) Det gjorde ikke sagen bedre at tale om det, kæresten blev nemlig ved med at fastholde den løsning jeg er mindst vild med. Overvejede at trække lod hvad vi skulle hedde, men vi er ikke engang helt enige om valgmulighederne. Ja ja nu må vi se, har bare så svært ved ikke at få lov til at bestemme.
-
Tak. Havde godt set vi skulle giftes i samme kirke. Vi var også til "bryllupsforberedelsen" da de holdt det. (vi arbejder også samme sted kan jeg se - jeg er dog stoppet på medicinsk afdelingen for nogle måneder siden). Vi skal holde festen på Lindenborg kro. Primært valgt ud fra hvor det lå, at der var mulighed for overnatning og prisen. Og så var de super søde og fornuftige at tale med.
-
Lækre doorhangers og hæfte. Det ser super godt ud. Og tillykke med det nye armbånd:O)
-
Vi købte hus her i februar. Overtager faktisk først 1. august. Det passede sælger og os bedst. Det er et rækkehus. Vi arbejder begge fuld tid og er bestemt ikke havemennesker, vi ville derfor ikke have en stor grund at holde, men gerne mulighed for at komme ud. Beliggenheden var klart det vigtigste. Jeg ved jeg kommer til at skifte arbejdsplads flere gange de næste år (eller 10), derfor var det vigtigt at det transportmæssigt lå godt i området omrking kbh, både med bil og offentlige transportmidler. I cykelafstand til by og indkøb og gerne med "natur"/vand tæt ved. Derudover var vores krav at der skulle være 3 værelser + stue, gerne 2 badeværelser, bryggers og carport. Det skulle være rimelig velholdt, have fint energimærke og der skulle ikke være for meget der skulle laves. Og så skulle vi kunne sidde i det selvom en af os blev arbejdsløs. Huset opfylder faktisk alle de krav vi havde til det. Eneste minus er at det ligger tæt på motorvejen (men man kan ikke få alt). Tror ikke vi kommer til at bo i det til evig tid, men så længe mine arbejdsforhold er som de er så er det ideelt for os.
-
Tillykke - hvor ser du bare fantastisk ud.
-
Tillykke med milepælen. Og fantastisk taske. Den er virkelig lækker.
-
Tillykke herfra også. Glæder mig til beretning.
-
Uhh jeg krydser virkelig fingre for at vejret arter sig. Men mon ikke i finder ud af det alligevel, selv om det ville være super ærgeligt med regnvejr.
-
Glæder mig til at se det endelige resultat af dine invitationer. Farvetemaet lyder super flot. Og jeg synes ikke sommerfugle bliver for prinsesseagtigt. Mere frisk og sommerligt.
-
Og så tilsidst blærerækken! Der mangler lige et par stykker som allerede havde fundet vej til modtageren.
-
Og indeni!
-
Jeg har i denne uge fået lavet invitationerne færdige og sendt dem ud. De blev lidt mere romantiske end først planlagt, men hva' pokker man bliver jo kun gift en gang (det er i hvertfald planen). Er absolut ikke vild med samlebåndsarbejde, men er faktisk glad for resultatet.
-
Synes det ser helt fantastisk morsomt ud. Har overvejet ligende til vores bryllup, har bare ikke helt overtalt kæresten endnu.
-
Selvfølgelig kan du have lilla sko på. Jeg tror det vigtigste er at gøre sig klart hvilke farver man vil have til sit bryllup og så holde sig nogenlunde til det. Så du ikke har lilla sko, en gul og blå buket og lyserøde bordkort (fx).