tinamnn

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    6
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About tinamnn

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag

Profile Information

  • Vielses dato
    04.06.2011
  1. ABC-Brudekjoler i Næstved og København er én og samme ejer. Jeg har oplevet præcist det samme købepres hos ham. Vildt ubehageligt - man står der i undertøj og man føler sig presset til at købe kjolen med det samme, for ellers NÆGTER han at sælge den til dig. Jeg havde heller ikke opfattet hans advarsel i telefonen med køb så bogstavligt. Jeg ville ønske at jeg havde lyttet lidt mere til min ubehagelige mavefornemmelse inden jeg købte kjolen, for efterfølgende er jeg havnet i et kjole-mareridt. Den skræddersyede kjole er ALT ALT for lang...! Så hvis I synes ABC-Brudekjoler benytter sig af nogle strenge salgsmetoder, så skal I prøve at teste deres (mangel på/ikke eksistrende) kundeservice i forbindelse med udbedring af fejl på kjolen efterfølgende. SÅ BLIVER I FOR ALVOR FORARGEDE.....! Jeg burde have vidst bedre end at handle med sådan en svind... Nogle kalder det også ris til egen r.. Øv øv!
  2. Jeg har også købt brudekjole hos ABC og er særdeles utilfreds med resultatet og den mangel på service jeg har fået. Den er bla. 20 cm for lang og kan ikke ligges op pga. broderikant i bunden. Indehaveren af ABC meddeler mig at problemet er mit eget, selv om han har indrømmet at fejlen er deres. Her står jeg så 3 uger før mit bryllup uden kjole. Har tænkt mig at køre en klagesag mod ham via forbrugerklagenævnet, og det vil jeg også opfordre andre til, der ligesom mig har modtaget en mangelfuld kjole. Husk på at kjolerne bliver solgt til jer efter jeres grundmål. Det er en klar fejl at modtage en kjole der så er 20 cm for lang.....! Det er simpelt hen ikke i orden at de driver forretning på den måde. De er iskolde og ligeglade med, at de er med til ødelægge så meget for bruden op til den store dag.
  3. Jeg kan ikke forestille mig at ABC-Jørgen med vilje har taget forkerte mål af mig. Det vil de ikke have nogen interesse i. Jeg tror problemet ligger i kommunikationen mellem ABC og deres underleverandør i Kina. Det kan så netop gå hen og blive en overraskelsesfaktor, som hverken du eller ABC kan kontrollere. Det jeg oplever er så bare at ABC fralægger sig et hvert ansvar, såfremt kjolen er fejlagtigt fremstillet hos deres leverandør. Som forbruger har denne problemstilling ikke noget med mig at gøre. Det er et forhold mellem ABC og deres leverandør, og jeg mener at have en god sag mod ABC. Det er dem jeg har købt kjolen af og derfor klager jeg til dem. Hvis du beslutter dig til at købe kjole hos ABC, så håber jeg virkelig for dig at du får den hjem med dine mål. Ellers må du til at sætte dig grundigt ind i købeloven, for han vil helt sikkert prøve at spise dig af med hans egne hjemmebryggede forbruger-regler. For eksempel har han sagt til mig i telefonen, at han kun hæfter for længden af kjolen hvis jeg ved købet afgivelse har bestilt tilretning hos hans skrædder og samtidig købt skoene hos ham....sikke noget pjat at lukke ud ;o) så skulle han jo proppe mig i stiletter med 20 cm hæl. Nu kender du min historie. Jeg håber ikke nogen anden herinde bliver udsat for det samme som jeg har været igennem.
  4. Tak for alle jeres tilbagemeldinger. Jeg er bare så super frustreret og rasende over ikke at vide hvor jeg står med kjolen. Troede lige alt var klar, og nu kan jeg risikere at skulle ud og finde en anden kjole på rekordtid, hvis det viser sig den ikke kan reddes. Min skrædder ville i hvert fald ikke røre den. Efter min ubehagelige oplevelse med ABC må jeg indrømme at min tillid til dem hviler på meget lavt plan. De driver helt klart deres forretning ud fra det koncept, at de kun stifter bekendtskab med kunderne én gang, så snart betalingen er hjemme er det mit indtryk, at de er fuldstændige ligeglade. Selv om jeg på ingen måde er bridezilla betyder det alligevel meget for mig at kjolen ser præsentabel ud på min bryllupsdag. Den forståelse deler ABC åbenbart ikke med mig ;o( Jeg har lige gjort det at jeg har sendt en skriftlig reklamation til ABC efter at have talt med forbrugerklagenævnet. Jeg agter at føre en sag mod ham, for jeg mener kjolen er behæftet med en væsentlig fejl som sælger har pligt til at udbedre. Problemet er bare at de har op til 14 dage til at give svar på tiltale. På det tidspunkt er der altså kun 14 dage til mit bryllup, så det bliver lidt presset når jeg ikke kender udfaldet. Bare ikke lige det man har brug for. Det er en kæmpe stressfaktor for mig oven i al den anden planlægning.
  5. Jeg har desværre også købt en fantastisk brudekjole hos ABC. Problemet består bare i at jeg har modtaget en kjole med helt forkerte længde mål (mål foretaget af butikken). Den er 15 cm for lang når jeg har sko på! En almindelig oplægning er ikke muligt, da der vil ødelægge det fine broderi i bunden. Vi er ude en komplet omsyning af kjolen. Her står jeg så - 4 uger før mit bryllup - med en ubrugelig fantastisk kjole jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med...! Jeg har klaget og fik det svar fra ABC at det var mit problem, jeg kunne enten selv bekoste en skrædder eller kontakte deres, men det blev på min regning og blev der smækket på....! Hvis det overhovedet kan lade sig gøre at sy den om bliver det dyr affære. Så nej, jeg har bestemt ikke haft nogen heldig oplevelse med ABC. Hverken i salgsfasen eller efterfølgende. Jeg synes det pres der blev lagt på én til at tage en beslutning her og nu, om det er den rigtige kjole var enormt ubehageligt, ville gerne have haft mulighed for at tænke mig om, men det kunne der ikke blive tale om, for hvis jeg vendte tilbage efterfølgende, ville han ikke sælge kjolen til mig. Det er mit indtryk, at hvis det går godt er de enormt søde og hjælpsomme. Men får du ikke det du bestiller kaster de håndklædet i ringen og bliver utrolig ubehagelige i deres retorik. Jeg vil bare råde alle til at tænke sig godt om inden man køber brudekjole hos ABC.