jegskalnogeti2013

Medlem
  • Antal besvarelser

    96
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    1

Alle besvarelser af jegskalnogeti2013

  1. vægttab kan klares ved at vælge en kjole med bindebånd så den kan rettes ind, en med lynlås eller knapper vil kunne blive katastrofe hvis du taber helt op mod 10 kilo jeg købt min kjole sidste sommer, dog var jeg meget tidlig ude. men jeg har allerede tabt mig lidt og håber at smide et par kilo endnu, men har valgt en kjole hvor den kun bliver kønnere hvis jeg taber mig lidt. ( personlig mening ) du skal ikke få stress, men syntes bestemt du skal tage en dag og book et par tider til at få prøvet et par kjoler
  2. nåede desværre ikke at se den. øv
  3. jeg syntes kjole nr 1. den fremhæver meget bedre dine former og ikke en kjole alle ville kunne bære, hvor den anden er lidt mere klassisk, de er begge super smukke.
  4. altså, jeg syntes du skal til at gå i gang :0) hvis nu den ikk er på lager i din str eller du skal have rette til osv. så heller have lidt tid enden ikke at kunne nå det. go fornøjelse
  5. jeg har i sommers købt det jeg var sikker på var drømmekjolen. jeg har faktisk vidst den herinde engang før også pga min usikkerhed. jeg købte kjolen på min første kjole besøg nogen siden i lilly, hvilket måske også ærgre mig en smule at jeg ikke føler jeg har fået prøvet kjoler nok. jeg syntes kjolen er så smuk med ved ikke om det er det jeg forventede som min kjole eller om det er mig selv jeg er utilfreds med. når jeg ser på billederen finder jeg selv hver en delle fejl. jeg har købt en underdel hvis jeg ikke har fået tabt mig til at stramme lidt ind :0) men nu går jeg og er så usikker på min kjole og på mig selv, er det en normal brude ting at være usikker og tænke har jeg nu valgt rigtigt. jeg har fået kjolen af min mor, og ved hun har skulle spare sammen. derfor kan jeg jo ikke bare sige skidt pyt og finde en ny. hade nemlig overvejet at tage ud og prøve kjoler igen for at se om den jeg har virkelig er kjolen. mange hilsner til jer skønne kommende brude
  6. Vil bare lige takke jer alle igen jeg har bare været så glad siden jeg har læst alle jeres kommentere, jeg er slet ikke urolig over kjolen længer og er begyndt at tænke på alle de andre ting der skal gøre i stedet for at være ked. 1000 1000 tak
  7. Hej alle sammen min søn på 8år skal følge mig op af kirkegulvet. tingen er nu, hvad skal han have på? gommen og forlover har fået ens jakkesæt i beige, men skal min søn så også være beige? min datter på 3 år har en cremfarvet kjole med beige bånd på. jeg tænker han måske skulle have helt sort habit på fordi han skal følge mig op?? har vedhæftet et forslag dog skulle han have lys skjorte og beige slips mange hilsner
  8. syntes nr 1 eller 2 :0)
  9. Ej det ser også bare skønt og lækkert ud :-) det vil jeg lige kigger nærmer på tak.
  10. tror enlig han er lige glad. men er sikker på han vil have jakkesæt på som de andre for at være fin. men det er kun i kirken, da vi holder fest uden børn. men kender du et godt sted at købe jakkesæt til de små??
  11. ej hvor er du skøn :0) 1000 tak smiler, rødmer helt. det er jeg godt nok glad for at læse
  12. skal jeg have slør på?? det kan jeg da godt til den kjole ikke??
  13. hvor er det bare nogle utrolig smukke ting du laver, er så betaget af dem. jeg ved jeg VIL ha en på til mit bryllup men det er svært at vælge :0)
  14. tillykke med kjolen, du har bestemt valgt den rigtige :0)
  15. de bruger nogle frække metoder af og til, jeg syntes det var godt du gik... den kjole du har valgt er super smuk, og sidder så flot på dig. stort tillykke med den
  16. 1000 tak for de ord, de hjælper mig med min dumme usikkerhed :0) ja jeg har købt en shapewear glæder jeg mig også til at prøve på med kjole og se om den så bliver klattet helt ud :0) igen tak for dit svar det varmer
  17. 1000 tak, de ord er hjælper bestemt på min usikkerhed. ja en brudekjole kan være virkelig dyr, også derfor vi startede hos lilly turre ikke tage i de dyre butikker hehe
  18. 1000 tak :0) jeg vil prøve at lægge det til side og nyde det smiler. tak for de pæne ord det varmer
  19. min er fra lilly og koster 3000kr, og kan varmt anbefale lilly. ellers som der er sagt er den blå avis virkelig et godt sted i det hele taget at finde gode billige ting til bryllup :0') held & lykke
  20. 1000 tak, ja jeg må prøve den med et skørt under. jeg var bestemt heller ikke i tvivl da jeg prøvede den i butikken, men det er måske det der sker når man er så tidligt uden som jeg :0) ja smiler en populær dato men også en rigtig god en ik ;0)
  21. ja, jeg har også selv tænkt tanken. tænker at prøve den med et skørt næste gang også tage billeder igen så jeg kan se hvad der sidder bedst :0)
  22. mange tak smil ja du svarede mig også sidt jeg var usikker smil. ej det lyder dejligt, det håber jeg også jeg kommer til at føle igen på samme måde måske jeg skulle ringe derind og få en tid til at prøve den igen snart 1/2 år er også længe for en følelse at holde for en kjole
  23. 1000 tak, ja der er jo så mange smukke kjoler, ville næsten være nemmer hvis der ikke var så uendelig mange smil ;0) tak fordi du siger det er normalt for mig til at føle mig lidt mindre tosset ;0)
  24. 1000 tak, det er virkelig dejligt at høre, jeg er jo glad for kjolen :0) men kender du til usikkerheden?? det er jo nok mit dårlige selvværd eller mine egne forventninger. desværre kan se vi skal giftes samme dag :0) rigtig god dato smil
  25. Vi holder også et "billigt bryllup" vi har sat 30000kr af og det må gerne blive billigere, vi har så været så heldige at få drikkevarer, begge vores tøj også frisør til mig af familien så det hjælper jo fantastisk :-) men billigt bryllup kan man hvis man selv vil ligge arbejde i det og undersøge tingene til bunds ;-) rigtig ho fornøjelse