julie gadsø

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    7
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About julie gadsø

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag
  1. [quote name=Andrup pigen )' timestamp='1322497555' post='1167610] Hvordan kan så være at antallet at tilfælde af unge, med modremærke kræft er så høj???? Det er jo netop fordi at det er farligt at tag for meget solarie, og jeg tror ikke på det modsatte!!!!!! Kunne det være at man i dag kan komme ud og rejse for ingen penge i forhold til for bare 10 år siden samtidig med at der blevet lavet strandparker folk elsker at være på ( Amager strand ), de fleste familier rejser 2 til 3 gange om året til varme lande og så ligger man og steger med sin hvide krop fordi man har holdt sig væk fra solen/solarie på grund af at mange har fået den opfattelse af at man er død 2 år efter man har fået lidt sol . Ligger lige et link ind med statistikken over kræft fra kræftens bekæmpelse hjemmeside og så forstår jeg bare ikke at de bruger så mange kræfter på at få solarie forbudt og få folk væk fra solen når de ved hvor meget det gavner på alle andre punkter . http://www-dep.iarc.fr/NORDCAN/DK/StatsFact.asp?cancer=300&country=208&fb_source=message
  2. Kræftens bekæmpelse gør rigtig mange gode ting det skal der ikke være nogen tvivl om , men når alt kommer til alt så er det business det handler om . Ja der står ikke så meget dårligt om solarie/sol på den side da det eneste som kræftens bekæmpelse kommer frem til er at man kan få modermærke kræft af at bruge solarie/sol , men hvis du ligger risikoen på hvad der er farligst så er det som mange læger udtaler sig om meget farligere at undgå det .Tag nu den afdøde Tøger Seidenfaden som døde af modemærke kræft og han ligner ikke en som har brugt solarie eller ligget meget på stranden .Man skal bare huske at det er som så meget andet og det er alt med måde .
  3. Kræftens bekæmpelse Synspunkter ??? Det er en privat ejet virksomhed som har en egenkapital på ca 750 milioner kroner !!!! Nogle af de penge har de på grund af at de arbejder sammen med Matas som sjovt nok sælger selvbruner og deres salg i 2010 steg med 70 % på dette produkt på grund af at skræmme alle vi Danskere fra at holde os fra solen/solarier . Kan kun sige at mange af de artikler som er inde på Sundsol.com er fra udtalelser fra læger rundt om i verden og som siger lige ud at det er langt farligere at holde sig fra solen/solarier ind det er at benytte sig at det. Se selv denne video som er fra et Dansk program som hedder Om Viden
  4. [quote name=Andrup pigen )' timestamp='1322430109' post='1167411] Solarium Ikke sundt ??? Tjek lige sundsol.com Hmmmm ved ikke lige hvad jeg skal tro - men jeg vil nu holde på solarie ikke er sundt......... Hvad mener du?????? Efter alt det som er inde på sundsol.com er det ikke noget som skræmmer mig da det er langt farligere at undgå solen / solarie ind det er at bruge det .
  5. [quote name=Andrup pigen )' timestamp='1322407672' post='1167259] Hej. Jeg vil også ha en omgang spray tan inde mit bryllup, men jeg er også en af dem der godt kan lide at ligge i en solarie gider bare ikke at være hvid under mine arme, for det ser da lidt ufix ud - især på den sådan en dag. Jeg kender flere der har fået det lavet og de har ikke oplevet at det smitter af på deres tøj/ brudekjole, så jeg stoler på mine veninder, og kaster mig ud idet. Har også vide at man bare skal få det gjort et par, dage før, så det kan nå at sætte sig og så man lige kan nå at bade et´par gange inde man skal i kjolen Også er solarie jo heller ikke sundt Solarium Ikke sundt ??? Tjek lige sundsol.com
  6. Tjek lige http://sundsol.com/ og i vil højst sandsynligt få et helt andet billede af solen/solarie ;-)
  7. Hej Alle sammen . Syntes det er synd hvis i er blevet så bange for at gå i solarie eller for den sags skyld opholde jer i solen udendørs da det er meget mere farligt at holde sig væk fra det .Sætter lige et link ind på siden som jeg syntes i skulle bruge bare 10 min på den side og muligvis få et andet syn på hvordan det også kan være langt farligere at holde sig i skyggen ;-) . http://sundsol.com/